- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odświeżanie uprawnień
Dobry wieczór,
mam dość porządny problem z odtwarzaniem wykupionego pakietu. Płacę za usługę, a nie mogę oglądać żadnych kanałów, z wyjątkiem TVP info, jakiś arabskich kanałów, itp.
Próbowałem niemalże wszystkiego, kanału 998, próbowałem rozmawiać z BOK. Jedyne co zrobili, to kazali zrestartować dekoder co oczywiście nie pomogło.
Zostawiłem włączony na 30 minut kanał TVP 1 HD (zwykłego nie ma), po czym wyłączyłem zasilanie, wyjąłem i włożyłem kartę, włączyłem zasilanie i co? Nadal nic.
Zaczyna mnie to dość porządnie irytować, ponieważ jest naliczana cały czas opłata za użytkowanie sprzętu i korzystanie usługi, a w praktyce niczego nie mogę oglądać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odświeżanie uprawnień
Jeśli procedura aktualizacji uprawnień, nie skutkuje, to zgłoszenie zrób, wymiana dekodera i karty @Lukias11 .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odświeżanie uprawnień
@Lukias11 W międzyczasie spróbuj ustawić na TVP1 na całą noc 🙂
Czy widziałeś tą stronę ? https://www.orange.pl/omnibook/problemy-z-telewizja-orange
Może jest tam jeszcze coś, czego nie zrobiłeś ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś