04-12-2017
11:08
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
04-12-2017
11:55
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
04-12-2017
11:55
@bożenka Spróbuj wyłączyć dekoder z prądu, na parę minut. Włącz go ponownie, kiedy się uruchomi i zaloguje do platformy TV na nowo, problem może ustąpić.
[edit]
@bożenka Czy ten kciuk w gorę oznacza że pomogło? Jeśli tak to warto zaznaczyć odpowiedź jako rozwiązanie, tak żeby inni szybko mogli ją znaleźć.
2 ODPOW. 2
04-12-2017
11:39
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
04-12-2017
11:39
Nie mogę odtworzyć zamówionego filmu
@bożenkaTen problem jest znany z tym bledem możesz sprawdzić czy nie nowego oprogramowania lub pozostaje kontakt z BOK
04-12-2017
11:55
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
04-12-2017
11:55
@bożenka Spróbuj wyłączyć dekoder z prądu, na parę minut. Włącz go ponownie, kiedy się uruchomi i zaloguje do platformy TV na nowo, problem może ustąpić.
[edit]
@bożenka Czy ten kciuk w gorę oznacza że pomogło? Jeśli tak to warto zaznaczyć odpowiedź jako rozwiązanie, tak żeby inni szybko mogli ją znaleźć.