Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Multinagrywarka - błąd nagrywania

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Recenzent
  • 3
  • 5
  • 0

Multinagrywarka - błąd nagrywania

Witam

 

Włączyłam na okres próbny multinagrywarkę online. Przy próbie nagrania programu pojawia się błąd: "Nagrania nie można zamówić, ponieważ przekroczyłoby to limit równoczesnych nagrań dla usługi NPVR kont. Nr błędu: N48.". 

Co to oznacza?

Żadnych innych nagrań nie uruchomiałam (nie ma żadnych nagrań na dysku).

 

Pozdrawiam

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 38, Guru ***
  • 14963
  • 37023
  • 575

Multinagrywarka - błąd nagrywania

@kofinka może te kanały w okresie próbnym są niedostępne. Różne opinie są na NO w sprawie Multinagrywarki. Proponuję jeszcze napisać na czacie, co konsultanci podpowiedzą na ten temat.

 

Kilka linków do tematów multinagrywarki:

https://nasz.orange.pl/t5/Telewizja/Kana%C5%82y-w-us%C5%82udze-Multinagrywarka/m-p/149133

https://nasz.orange.pl/t5/Telewizja/FAQ-Multinagrywarka/m-p/149246

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

10 ODPOW. 10

Poziom 38, Guru ***
  • 14963
  • 37023
  • 575

Multinagrywarka - błąd nagrywania

@kofinka proponuję sprawę wyjaśnić dzwoniąc na infolinię BOK: 510 100 100 lub napisać na czacie:

https://www.orange.pl/view/kontakt


Poziom 38, Guru ***
  • 14963
  • 37023
  • 575

Multinagrywarka - błąd nagrywania

@kofinka  Podpowiedź konsultanta z czata:

"Proszę na pilocie z dekodera wcisnąć kombinację klawiszy D-C-D (niebieski- żółty- niebieski). Jak się pojawi Menu dekodera to na dole opcji proszę wybrać „Zresetuj” i potwierdzić przyciskiem OK."


Poziom 34, Ekspert
  • 1726
  • 3448
  • 156

Multinagrywarka - błąd nagrywania


@ketrasaArturnapisał(-a)

@kofinka  Podpowiedź konsultanta z czata:

"Proszę na pilocie z dekodera wcisnąć kombinację klawiszy D-C-D (niebieski- żółty- niebieski). Jak się pojawi Menu dekodera to na dole opcji proszę wybrać „Zresetuj” i potwierdzić przyciskiem OK."


Reset - lek na wszystko 🙂


Poziom 12, Recenzent
  • 3
  • 5
  • 0

Multinagrywarka - błąd nagrywania

@ketrasaArtur dziękuje za pomoc.

Resetowałam już wcześniej ale zrobiłam to ponownie. Problem dalej występuje. 

Przetestowałam usługę na innych kanałach. Okazuje się, że problemu nie ma np. na kanale Paramount Channel HD, natomiast na kanale Nat Geo People HD dalej występuje ten błąd. Według informacji na stronie https://orange.binaries.pl/binaries/o/map/ak/html/migracja/b2c/tv/multinagrywarka/kanaly_OTV_multina... oba kanały mają dostępną usługę nagrywania. 

Chyba jednak usługa nie jest dopracowana. Dobrze, że to jest okres próbny.


Poziom 36, Guru *
  • 2579
  • 6829
  • 189

Multinagrywarka - błąd nagrywania

Nie wiem jak w Orange, ale u innych trzeba samemu zadzwonic i zrezygnowac z uslugi zeby okres probny nie zamienil sie w platna usluge. Proponuje o tym pamietac


Poziom 38, Guru ***
  • 14963
  • 37023
  • 575

Multinagrywarka - błąd nagrywania

@kofinka może te kanały w okresie próbnym są niedostępne. Różne opinie są na NO w sprawie Multinagrywarki. Proponuję jeszcze napisać na czacie, co konsultanci podpowiedzą na ten temat.

 

Kilka linków do tematów multinagrywarki:

https://nasz.orange.pl/t5/Telewizja/Kana%C5%82y-w-us%C5%82udze-Multinagrywarka/m-p/149133

https://nasz.orange.pl/t5/Telewizja/FAQ-Multinagrywarka/m-p/149246


Poziom 34, Ekspert
  • 1726
  • 3448
  • 156

Multinagrywarka - błąd nagrywania

 

 

 


@byczyn_86napisał(-a)

Nie wiem jak w Orange, ale u innych trzeba samemu zadzwonic i zrezygnowac z uslugi zeby okres probny nie zamienil sie w platna usluge. Proponuje o tym pamietac



Teoretycznie nie Bez tytułu.png


Poziom 12, Recenzent
  • 3
  • 5
  • 0

Multinagrywarka - błąd nagrywania

Skontaktowałam się ponownie na czacie z konsultantem. 

Na tą chwilę nie znaleziono rozwiązania. Na ich testowym dekoderze wszystko działa.

Mają poinformować kiedy rozwiążą problem. 

Poczekam do końca okresu próbnego.


Poziom 38, Guru ***
  • 14963
  • 37023
  • 575

Multinagrywarka - błąd nagrywania

@kofinka mam nadzieję, że nietypowy błąd zostanie szybko i skutecznie rozwiązany Emotikon: Mrugający