- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam
Włączyłam na okres próbny multinagrywarkę online. Przy próbie nagrania programu pojawia się błąd: "Nagrania nie można zamówić, ponieważ przekroczyłoby to limit równoczesnych nagrań dla usługi NPVR kont. Nr błędu: N48.".
Co to oznacza?
Żadnych innych nagrań nie uruchomiałam (nie ma żadnych nagrań na dysku).
Pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@kofinka może te kanały w okresie próbnym są niedostępne. Różne opinie są na NO w sprawie Multinagrywarki. Proponuję jeszcze napisać na czacie, co konsultanci podpowiedzą na ten temat.
Kilka linków do tematów multinagrywarki:
https://nasz.orange.pl/t5/Telewizja/Kana%C5%82y-w-us%C5%82udze-Multinagrywarka/m-p/149133
https://nasz.orange.pl/t5/Telewizja/FAQ-Multinagrywarka/m-p/149246
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multinagrywarka - błąd nagrywania
@kofinka proponuję sprawę wyjaśnić dzwoniąc na infolinię BOK: 510 100 100 lub napisać na czacie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multinagrywarka - błąd nagrywania
@kofinka Podpowiedź konsultanta z czata:
"Proszę na pilocie z dekodera wcisnąć kombinację klawiszy D-C-D (niebieski- żółty- niebieski). Jak się pojawi Menu dekodera to na dole opcji proszę wybrać „Zresetuj” i potwierdzić przyciskiem OK."
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multinagrywarka - błąd nagrywania
@ketrasaArturnapisał(-a)@kofinka Podpowiedź konsultanta z czata:
"Proszę na pilocie z dekodera wcisnąć kombinację klawiszy D-C-D (niebieski- żółty- niebieski). Jak się pojawi Menu dekodera to na dole opcji proszę wybrać „Zresetuj” i potwierdzić przyciskiem OK."
Reset - lek na wszystko 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multinagrywarka - błąd nagrywania
@ketrasaArtur dziękuje za pomoc.
Resetowałam już wcześniej ale zrobiłam to ponownie. Problem dalej występuje.
Przetestowałam usługę na innych kanałach. Okazuje się, że problemu nie ma np. na kanale Paramount Channel HD, natomiast na kanale Nat Geo People HD dalej występuje ten błąd. Według informacji na stronie https://orange.binaries.pl/binaries/o/map/ak/html/migracja/b2c/tv/multinagrywarka/kanaly_OTV_multina... oba kanały mają dostępną usługę nagrywania.
Chyba jednak usługa nie jest dopracowana. Dobrze, że to jest okres próbny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multinagrywarka - błąd nagrywania
Nie wiem jak w Orange, ale u innych trzeba samemu zadzwonic i zrezygnowac z uslugi zeby okres probny nie zamienil sie w platna usluge. Proponuje o tym pamietac
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@kofinka może te kanały w okresie próbnym są niedostępne. Różne opinie są na NO w sprawie Multinagrywarki. Proponuję jeszcze napisać na czacie, co konsultanci podpowiedzą na ten temat.
Kilka linków do tematów multinagrywarki:
https://nasz.orange.pl/t5/Telewizja/Kana%C5%82y-w-us%C5%82udze-Multinagrywarka/m-p/149133
https://nasz.orange.pl/t5/Telewizja/FAQ-Multinagrywarka/m-p/149246
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multinagrywarka - błąd nagrywania
@byczyn_86napisał(-a)Nie wiem jak w Orange, ale u innych trzeba samemu zadzwonic i zrezygnowac z uslugi zeby okres probny nie zamienil sie w platna usluge. Proponuje o tym pamietac
Teoretycznie nie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multinagrywarka - błąd nagrywania
Skontaktowałam się ponownie na czacie z konsultantem.
Na tą chwilę nie znaleziono rozwiązania. Na ich testowym dekoderze wszystko działa.
Mają poinformować kiedy rozwiążą problem.
Poczekam do końca okresu próbnego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multinagrywarka - błąd nagrywania
@kofinka mam nadzieję, że nietypowy błąd zostanie szybko i skutecznie rozwiązany
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »