- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziś rano pojawił się u mnie nowy problem z aplikacją do mobilnej telewizji a mianowicie pojawił się komunikat ostrzegający przed opłatami za użycie mobilnego internetu i nie ma Pola aby ten komunikat ominąć albo zaakceptować .
Mogę tylko otworzyć ustawienia WiFi i używać aplikacji Orange TV go po wifi .
Odinstalowanie i ponowne zainstalowanie aplikacji Orange TV go nie pomaga znów pojawia się komunikat z ostrzeżeniem o mobilnej transmisji danych i tego komunikatu nie można nijak zamknąć pominąć albo zaakceptować.
Czy u kogoś innego też wyskakuje coś takiego i jak sobie w takiej sytuacji poradzić. ?
Proszę o pomoc .
_____________________
*Doprecyzowałem nazwę tematu - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ja po wejściu na mobilnym internecie mam komunikat:
Da się zaakceptować. Wersja 3.43
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komunikat o możliwej opłacie za użycie mobilnego internetu. Nie można go zaakceptować w Orange TV Go
Ale to chyba komunikat w systemu Android? Jeżeli tak to wejdź w ustawienia -> karty sim -> Ostrzeżenie o limicie danych i tam jest opcja wyłączenia komunikatu.
Druga opcja, jeżeli chcesz zachować oszczędzanie danych, to: wejść w: ustawienia -> aplikacje -> wyszukać aplikację Orange TV -> wybrać ją -> wejść w Wykorzystanie mobilnej transmisji danych -> Zaznaczyć opcję " Użycie nieograniczonej mobilnej transmisji danych".
Samo oszczędzanie danych możesz włączyć lub wyłączyć w: Ustawienia -> Oszczędzanie danych
U ciebie te opcje mogą się nazywać troszkę inaczej, ale raczej znajdziesz co trzeba...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komunikat o możliwej opłacie za użycie mobilnego internetu. Nie można go zaakceptować w Orange TV Go
Chodzi o pierwszy czy drugi?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komunikat o możliwej opłacie za użycie mobilnego internetu. Nie można go zaakceptować w Orange TV G
przed chwilą chciałem zrobić zrzut ekranu z tego komunikatu aby go tutaj pokazać na forum ale nie udało się bo jak widać w oknie aplikacji Orange TV go dotknięcie trzema palcami nie daje efektu zrzutu ekranu Ale poruszenie trzema palcami spowodowało zniknięcie tego komunikatu i normalny uruchomienie aplikacji nie wiem co oni tam pokombinowali .
Ale
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komunikat o możliwej opłacie za użycie mobilnego internetu. Nie można go zaakceptować w Orange TV G
A to wygląda na to, że to popup z samej apki, a nie z androida. Czyli chyba 2 screen od @Samotnick .
Zrzut ekranu pewnie zrobisz za pomocą klawiszy fizycznych, np vol - + Pwr, lub coś podobnego Z resztą możesz po prostu zrobić zdjęcie telefonem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ja po wejściu na mobilnym internecie mam komunikat:
Da się zaakceptować. Wersja 3.43
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komunikat o możliwej opłacie za użycie mobilnego internetu. Nie można go zaakceptować w Orange TV G
Tak glut ja mam ten sam komunikat . Tylko ponieważ ja mam ustawione pogrubienie tekstu i powiększenie czcionki to ten napis wejdź do aplikacji schował się a widoczny był tylko ustawienia WiFi dlatego nie mogłem zaakceptować bo musiałbym dotknąć tego przejdź do aplikacji a ten napisz był niewidoczny przy pogrubionym i powiększonym tekście.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Komunikat o możliwej opłacie za użycie mobilnego internetu. Nie można go zaakceptować w Orange TV G
Z całym szacunkiem, ale w mojej opinii odpowiedź od @Glut naprowadziła Cię na rozwiązanie problemu. Ja osobiście właśnie tą odpowiedź oznaczyłbym jako rozwiązanie...