- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Hej, dlaczego na 114 w IPTV nie dziala mi polsat sport a na stronie jest info, że w pakiecie optymalnym jest dostępny:
https://www.orange.pl/pakiety/internet-z-tv
https://orange.binaries.pl/bw/20155/0/57691/af4bcc93-7b99-4c9b-93ed-3f4bcaae6248.pdf
Na chat support orange dostałem informację, żeby zresetować pilotem ustawienia dekodera i odświeżyć listę kanałów. Zrobiłem to ale nadal nie dziala mi polsat sport na 114 😞
I dostałem informację, że w moim pakiecie optymalnym to powinno działać.
Pozdrawiam
________________
* Wydzieliłem z tematu Lista Kanałów Orange IPTV – Rafał
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć @garymg18
Czy nie posiadasz tylko tego kanału czy więcej kanałów Polsat w pakiecie Optymalny? Czy posiadasz aktualną umowę na czas określony na ten pakiet czy raczej masz umowę na czas nieokreślony która skończyła się przed 05.09.2022? Jeśli nie masz dostępu do więcej kanałów Polsatu to te kanały są dostępne w pakiecie optymalnym dla klientów Orange podpisujących umowę, aneks po 05.09.2022 r. O tym w tym linku https://nasz.orange.pl/t5/Telewizja/Kana%C5%82y-Polsatu-w-pakiecie-Optymalnym/td-p/348719
Jeśli tylko tego kanału nie masz to poproś konsultanta na czacie o odświeżenie uprawnień na karcie Viacess. Spróbuj także na kanale nr 998 Pomoc i ustawienia odświeżyć uprawnienia karty Viacess W tym linku masz informacje na temat tego kanału diagnostycznego https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Telewizja/Serwis-diagnostyczny-dekodera-UHD88-WHD80-ICU-100-IW...
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dlaczego nie działa mi Polsat Sport (k.114) w IPTV
A wyswietla coś jakiś komunikat czy po prostu czarny ekran jest. Ja bym wyłączył dekoder z prądu i modem poczekał chwilę i włączył najpierw modem a po nim dekoder może zaskoczy samo. Może to głupie ale wszystkiego trzeba popróbować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć @garymg18
Czy nie posiadasz tylko tego kanału czy więcej kanałów Polsat w pakiecie Optymalny? Czy posiadasz aktualną umowę na czas określony na ten pakiet czy raczej masz umowę na czas nieokreślony która skończyła się przed 05.09.2022? Jeśli nie masz dostępu do więcej kanałów Polsatu to te kanały są dostępne w pakiecie optymalnym dla klientów Orange podpisujących umowę, aneks po 05.09.2022 r. O tym w tym linku https://nasz.orange.pl/t5/Telewizja/Kana%C5%82y-Polsatu-w-pakiecie-Optymalnym/td-p/348719
Jeśli tylko tego kanału nie masz to poproś konsultanta na czacie o odświeżenie uprawnień na karcie Viacess. Spróbuj także na kanale nr 998 Pomoc i ustawienia odświeżyć uprawnienia karty Viacess W tym linku masz informacje na temat tego kanału diagnostycznego https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Telewizja/Serwis-diagnostyczny-dekodera-UHD88-WHD80-ICU-100-IW...
Pozdrawiam 🙂