Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dlaczego nie działa mi Polsat Sport (k.114) w IPTV

ROZWIĄZANE

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 5
  • 0

Dlaczego nie działa mi Polsat Sport (k.114) w IPTV

Hej, dlaczego na 114 w IPTV nie dziala mi polsat sport a na stronie jest info, że w pakiecie optymalnym jest dostępny: 

https://www.orange.pl/pakiety/internet-z-tv

https://orange.binaries.pl/bw/20155/0/57691/af4bcc93-7b99-4c9b-93ed-3f4bcaae6248.pdf

Na chat support orange dostałem informację, żeby zresetować pilotem ustawienia dekodera i odświeżyć listę kanałów. Zrobiłem to ale nadal nie dziala mi polsat sport na 114 😞
I dostałem informację, że w moim pakiecie optymalnym to powinno działać.

Pozdrawiam

 

________________
* Wydzieliłem z tematu Lista Kanałów Orange IPTV – Rafał

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 2732
  • 11281
  • 110

Dlaczego nie działa mi Polsat Sport (k.114) w IPTV

Cześć @garymg18 

Czy nie posiadasz tylko tego kanału czy więcej kanałów Polsat w pakiecie Optymalny? Czy posiadasz aktualną umowę na czas określony na ten pakiet czy raczej masz umowę na czas nieokreślony która skończyła się przed 05.09.2022? Jeśli nie masz dostępu do więcej kanałów Polsatu to te kanały  są dostępne w pakiecie optymalnym dla klientów Orange podpisujących umowę, aneks po 05.09.2022 r. O tym w tym linku https://nasz.orange.pl/t5/Telewizja/Kana%C5%82y-Polsatu-w-pakiecie-Optymalnym/td-p/348719

Jeśli tylko tego kanału nie masz to poproś konsultanta na czacie o odświeżenie uprawnień na karcie Viacess. Spróbuj także na kanale nr 998 Pomoc i ustawienia odświeżyć uprawnienia karty Viacess W tym linku masz informacje na temat tego kanału diagnostycznego https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Telewizja/Serwis-diagnostyczny-dekodera-UHD88-WHD80-ICU-100-IW...

Pozdrawiam 🙂

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

2 ODPOW. 2

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 411
  • 1698
  • 4

Dlaczego nie działa mi Polsat Sport (k.114) w IPTV

A wyswietla coś jakiś komunikat czy po prostu czarny ekran jest. Ja bym wyłączył dekoder z prądu i modem poczekał chwilę i włączył najpierw modem a po nim dekoder może zaskoczy samo. Może to głupie ale wszystkiego trzeba popróbować.


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 2732
  • 11281
  • 110

Dlaczego nie działa mi Polsat Sport (k.114) w IPTV

Cześć @garymg18 

Czy nie posiadasz tylko tego kanału czy więcej kanałów Polsat w pakiecie Optymalny? Czy posiadasz aktualną umowę na czas określony na ten pakiet czy raczej masz umowę na czas nieokreślony która skończyła się przed 05.09.2022? Jeśli nie masz dostępu do więcej kanałów Polsatu to te kanały  są dostępne w pakiecie optymalnym dla klientów Orange podpisujących umowę, aneks po 05.09.2022 r. O tym w tym linku https://nasz.orange.pl/t5/Telewizja/Kana%C5%82y-Polsatu-w-pakiecie-Optymalnym/td-p/348719

Jeśli tylko tego kanału nie masz to poproś konsultanta na czacie o odświeżenie uprawnień na karcie Viacess. Spróbuj także na kanale nr 998 Pomoc i ustawienia odświeżyć uprawnienia karty Viacess W tym linku masz informacje na temat tego kanału diagnostycznego https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Telewizja/Serwis-diagnostyczny-dekodera-UHD88-WHD80-ICU-100-IW...

Pozdrawiam 🙂