- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Canal+ Online, wprowadzenie w błąd
@wLukinapisał(-a)Czyli niewarto iść jutro do salonu i wyjaśniać sprawe?
Ale co masz na tej umowie którą podpisałeś? Jest tam mowa o dostępie online? Jeśli jest to reklamuj. Jeśli nie ma to na drugi raz czytaj co podpisujesz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Canal+ Online, wprowadzenie w błąd
Brak dostępu do C+ Online dla posiadaczy C+ Super Sport od jakiegoś czasu jest niesprawiedliwy. Płacimy również 69 zł za dostęp, a nie mamy takich samych usług jak nowi (tak wiem, jak nie ma w umowie, to muszę czytać co podpisuje) chodzi o sam sposób traktowania abonentów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Canal+ Online, wprowadzenie w błąd
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Canal+ Online, wprowadzenie w błąd
@maciej1985napisał(-a)nie mamy takich samych usług jak nowi (tak wiem, jak nie ma w umowie, to muszę czytać co podpisuje) chodzi o sam sposób traktowania abonentów.
Gdy wprowadzali nowe pakiety Canal+ zapowiadali: "w najbliższych miesiącach planujemy również udostępni posiadaczom nowych pakietów możliwość korzystania z serwisu streamingowego CANAL+. O szczegółach poinformujemy bliżej daty jego udostępnienia".
Ja bym złożył reklamację 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Canal+ Online, wprowadzenie w błąd
No to tak, byłem dziś w salonie w którym podpisałem umowę. Nawet przygotowany na to żeby ewentualnie rozmowę nagrywać dyktafonem.
Dowiedziałem się że dostęp do usługi online mam w umowie, powinienem dostać maila do dwóch tygodni od podpisania umowy. Jest to znowu nowa informacja, po tym jak niby miało to być od poniedziałku, konsultant online w ogóle nie wiedział kiedy. Później usłyszałem że może jak się zacznie nowy okres rozliczeniowy, tyle że poprzedni zakończył się wczoraj.
Od konsultanta w salonie usłyszałem że jeśli nic nie dostanę do końca tygodnia, to mam przyjść, napiszemy reklamację i niby wtedy od razu reagują. Zobaczymy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Canal+ Online, wprowadzenie w błąd
Uprawnienia przychodzą w jakiś dziwny sposób z tego co przeczytałem bo u mnie było podobnie
Musiałem się o nie upomnieć jak podpisałem umowę na Prestge 1, 5 r temu i czekać na ich otrzymanie . Bynajmniej nie było to od razu.
A przy okazji przechodząc na pakiet Canal+ Sport uprawnienia hasło zostają czy nie?
Ktoś wie coś w tym temacie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Canal+ Online, wprowadzenie w błąd
@wLuki masz już dostęp do wersji online? Pytam bo wczoraj ojciec dostał smsa z Oranga, że mu włączyli i mam zamiar jutro podjechać i mu to uruchomić. A też podpisał kilka dni przed tym jak to wprowadzili.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Canal+ Online, wprowadzenie w błąd
Tak, dostałem SMSa 22 wrzesnia. Czyli ponad miesiąc od podpisania umowy. Konsultant przez telefon po złożeniu reklamacji powiedział że dział marketingu dawał informacje że będzie we wrześniu ale jeszcze nie mogli się między sobą dogadać. Przez miesiac miałem rabat na canal plus bo to byla ich wina.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Canal+ Online, wprowadzenie w błąd
Ok to dobrze wiedzieć że to nie jest lipa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Canal+ Online, wprowadzenie w błąd
Lipą jest to ile czasu to zajęło i że reklamowali to jako pewną usługę a ostatecznie nie wiedzieli nawet czy będzie to wprowadzone we wrześniu. Byłem bardzo blisko popchnięcia tej sprawy dalej, ale już mi się nie chce z tym użerać
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »