- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak obrazu i dźwięku
Witam. Od dłuższego czasu po wymianie dekodera męczę się z problemem braku obrazu i dźwięku. Otóż wchodząc na którykolwiek kanał wyświetla mi się informacja o odświeżeniu kanałów na nr 998. Po wykonaniu tego wyświetla mi się problem z obrazem i dźwiękiem. Robiłem wszystkie możliwe czynności w celu naprawienia tego od wskazówek na ekranie po rozmowie z konsultantami. Nic nie pomaga. Dla zbędnych pytań, wymieniałem już 3 razy dekoder, kable HDMI i problem dalej pozostaje. Chciałbym się ostatecznie tu poradzić przed wezwaniem serwisanta, gdyż nie mam pojęcia o co może chodzić. Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak obrazu i dźwięku
Problem nie jest do zdiagnozowania poprzez forum, skoro dekoder był wymieniany i problem pozostał, pozostaje wezwać Serwisanta, obada w czym problem jest. Tak w ciemno może kiepski sygnał z anteny, ale zdalnie to zgadywanka.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak obrazu i dźwięku
Wciśnij na pilocie w kolejności przyciski: niebieski - żółty - niebieski (D-C-D). Następnie najedź na TV satelitarna i zobacz jak wygląda siła i moc sygnału. Jak słabo, a antena się nie przestawiła, to końcówki od kabla zarób sobie na nowo. Nie jest to trudne i można zrobić samemu: https://www.youtube.com/watch?v=yLb-x1zuT-w
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak obrazu i dźwięku
Witam, mam dokładnie ten sam problem, wymieniłam dekoder, kabel HDMI, kabel eternetowy i nic od 6 dni nie mam nagle telewizji. Resetowałam wszystko wraz z konsultantami i nic, a w dodatku, jeden konsultant nie przekazał sprawy dalej. Złożyłam reklamację na podejmowanie problemu przez konsultantów i techników i dopiero po dwóch dniach dostałam potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. Jestem bezradna codziennie czekam, że technicy przyjdą i nic. Nie wiem czy jest sens pędzić do punktu Orange wymieniać modem. Co sądzicie? Może ktoś odpisze. Pozdrawiam cierpliwych użytkowników Orange:)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak obrazu i dźwięku
Jaką masz Siłę i Moc sygnału? W poście wyżej opisałem jak tam wejść.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak obrazu i dźwięku
naciskam DCD zapala się zielona diodka na dekoderze i nic się nie dzieje, nadal czarny obraz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak obrazu i dźwięku
Który posiadasz dekoder? Na jego wyświetlaczu jest numer kanału, czy godzina?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak obrazu i dźwięku
Sagemcom WHD 80, na wyświetlaczu sa tylko cztery kreski.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak obrazu i dźwięku
Posiadasz internet stacjonarny, czy mobilny? Internet działa? Dekoder do routera masz podłączony kablem, czy przez Wi-Fi?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak obrazu i dźwięku
Internet działa, VOD działa, dekoder do modemu podłączony kablem. Udało się przejść przez tą tabelkę do zresetuj i teraz trwa test połączenia ale trwa to bardzo długo już.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »