- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak kanałów IPTV WHD80
Witam
Posiadam FunBox 2.0 i WHD 80 połączony po WiFi. Usługa TV świadczona w technologii IPTV.
Piszę tego posta może nie tyle aby szukać pomocy bo pewnie bez wizyty technika się nie obejdzie, a z czystej ciekawości czy ktoś wcześniej spotkał się z problemem takim co ja. Chodzi tu o usługę TV lub dekoder (nie wiem co jest winne) od kliku dni nie mam możliwości oglądania TV ponieważ mam czarny ekran. Dekoder działa, nie jest zawieszony, kanały mogę zmieniać normalnie oraz na TV wyskakuje interfejs(czy jak to nazwać) z nazwą kanału oraz aktualną godziną. Urządzenie również reaguję na komendy z pilota takie jak wyłącz/włącz. Problem w tym że nie wyświetla się obraz oraz dźwięk z tego kanału i to co aktualnie na nim leci. Za każdym restartem dekoder odpala się na kanale PROMO VOD. Jak by wszystkie inne funkcje dekodera działają. Odpalałem VOD, zwiastun mi się uruchomił, miałem możliwość wykupienia filmu więc restart dekodera nie pomaga. Dekoder był podłączany do innego TV innym kablem HDMI co skutkowało tym samym problemem na innym TV. Gdzieś wyczytałem że kanał 998 i odbiór uprawnień może pomóc, natomiast na tym kanale nic się nie pokazuję, jest ten sam problem. Podłączałem również dekoder do innego TV tym razem nie przez WiFi a kabel sieciowy Ethernet i niestety to również nie pomaga. Dodam iż dekoder jest podłączony z WiFi co mogę sprawdzić w jego ustawieniach jak i na panelu FunBoxa gdy się zaloguję widzę to urządzenie podłączone do mojego modemu. Dekoder został wymieniony na nowy w poniedziałek i problem nadal występuje. Na infolinii bardzo miła pani sprawdziła i według systemu jest wszystko OK, coś tam zresetowała - to również nie przyniosło efektu. Rozkładam ręce bo już nie wiem co robić.
HELP 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak kanałów IPTV WHD80
mi to wyglada na kwestie pobrania uprawnień ale przy resecie dekoder na ogół samodzielnie je pobiera
na wspomnianym kanale nie masz wylistowanych opcji przez które nawigujac pilotem góra dol i wciskając ok nie możesz przejść je aby na końcu każdej zapalił się zielony ptaszek ✔️ ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak kanałów IPTV WHD80
Proponuję aktualizację softu na dekoderze i routerze.
Następnie jak aktualizacja nie pomoże, to reset urządzeń (dekoder router) do ustawień fabrycznych.
Jeżeli korzystasz z WiFi na dekoderze, to dobrze, aby odległość między routerem a dekoderem była możliwie jak najmniejsza.
Jeżeli dekoder był wymieniany, jak i podłączany przez kabelek, to warto jeszcze sprawdzić prawidłowość działania routera, może ustawień na routerze (z ustawieniami proponuję kontakt z BOK 510 100 100)