- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do kanałów
Po włączeniu dekodera pokazuje się lista kanałów ale jest brak obrazu i pojawia się napis : " brak dostępu do kanału" i tak jest na wszystkich kanałach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do kanałów
Zrób odświeżanie kanałów -kanał 998.
Możesz również wejść w menu klikając szybko żółty-niebieski-żółty-niebieski na pilocie i wybrać reset dekodera.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do kanałów
Robiłem odświeżanie na kanale 998, oraz reset dekodera nie pomaga.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do kanałów
@Karol86 rozumiem ze problem wystepuje od dzisiaj a dotad dzialalo poprawnie tak? To jest telewizja satelitarna? U rodzicow kiedys nie bylo kanalow bo na konwerterze przy talerzu zalegala duza warstwa sniegu. Jesli problem nadal wystepuje to skontaktuj sie z BOK https://www.orange.pl/view/kontakt#
moze to cos po stronie Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do kanałów
Problem wystąpił wczoraj po włączeniu dekodera pokazał się komunikat o wpisaniu numeru klienta z umowy, po wpisaniu numeru jest brak dostępu do kanałów. Telewizja jest internetowa, dekoder łączy się przez WiFi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do kanałów
@Karol86 wczesniej dzialalo ok czy to bylo pierwsze uruchomienie telewizji? poczekaj do jutra i skontaktuj sie z BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do kanałów
Telewizja działa bez zarzutu prawie od dwóch lat do wczoraj
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do kanałów
@Karol86 skontaktuj sie jutro z BOK. Konsultant sprawdzi co tam jest u Ciebie na koncie. Jak laczy sie dekoder z routerem? Kabel czy wifi? Sprawdz polaczenie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do kanałów
Dekoder łączy się przez WiFi, połączenie sprawdzałem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do kanałów
@Karol86 jak masz możliwość spróbuj połączyć dekoder z routerem kablem.
- « Poprzedni
- Następny »