- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Czy to jakieś okazjonalne zdarzenie (kolejny raz) czy też indywidualny problem z tv w orange,który swój początek miał wraz z nocną awarią światłowodu?
Kod: 301N-0202, 3012-0203.
Ktoś ma podobne okazjonalne problemy? Czy znów trzeba się dobijać na infolinie,żeby cokolwiek poza samym światłowodem ruszyło?
Dzięki za odpowiedzi,
Pozdrawiam.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria usunięta.
To jednak nie były baterie w pilocie eksperta 🙂 Ale awaria awarią.. 🙂
Wystarczy deszczyk i wietrzyk w maju i sypią się awarie.
Problem rozwiązany jak to już Max smsem poinformował.
Pozdrawiam.
Do następnej..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd zarządzania brak obrazu i dźwięku
@sarzz awaria awaria, ale jeśli urządzenia działają abstrakcyjne zazwyczaj reset do ustawień fabrycznych modemu i restart zrobiony z poziomu menu dekodera pomaga... Opisz dokładnie problem. Jeśli to nie wina dostarczenia usług ( zerknij w menu modemu na poziom sygnału optycznego i inne parametry) zacząłbym od modemu przy wyłączonym dekoderze i później tego drugiego bym resetnął obserwując zmiany. Naszykuj w razie czego ID i PIN do TV z umowy. Modem wstanie i zaloguje się sam.
Może to i proste, ale czasem skuteczne
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd zarządzania brak obrazu i dźwięku
Abstrakcyjne to są problemy z orange. Nie jestem świeżym klientem...
Podałem kody błędów z serwisu diagnostycznego - jak mogę być bardziej dokładnym?
Przerobiłem znaną w orange formułkę 'startową' tj restarty bla bla etc itp itd zanim jeszcze wpisałem nasz orange.
Z miesiąc temu była podobna awaria. Wtedy też światłowód padł a potem były problemy zarówno z autoryzacją czy uprawnieniami jak i tymi dzisiejszymi.
Downdetector też świecił na pomarańczowo w nocy. Stąd pytanie - czy przypadków jest więcej? Natomiast zgaduje,że ludzie są tak znudzeni tymi problemami,że po prostu wybierają cierpliwe czekanie niż użeranie się czy to z "restartami" (legendarnymi z resztą już..) czy zgłoszeniami na infolinie,która zazwyczaj w takich przypadkach sama uprzedza przed pojawiającymi się problemami zanim jeszcze dojdzie do połączenia z jednym z konsultantów.
PS. a ID i pin to ja już znam na pamięć o tych restartów 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd zarządzania brak obrazu i dźwięku
@sarzz ok. Jaka dokładnie to usługa? Jak poziom mocy? Jak da połączone urządzenia? Coś bliżej...? A jak baterie w pilocie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd zarządzania brak obrazu i dźwięku
Mam w orange wszystko co chyba mają w ofercie tj światłowód wraz z tv, multiroom x 2. Światło '1gb', tv pakiet max, 3 dekodery (1 samsung i 2 stare), 1 wzmacniacz wifi, funbox 3.0. Z wyjątkiem jednego dekodera wszystko po kablu.
Nie szukam tutaj "pomocy" a odpowiedzi na zadane pytanie. Czy ktoś z obecnych ma dziś z tym problem. Jeśli nie, to pozostaje wyłącznie jak to zawsze "zalecane" kontakt z magiczną infolinią a wolę jednak klikać niż męczyć się w rozmowie.
Po mojej stronie jest wszystko OK.
edit.
Max powiadomił o awarii. Pozostaje uzbroić się w cierpliwość.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria usunięta.
To jednak nie były baterie w pilocie eksperta 🙂 Ale awaria awarią.. 🙂
Wystarczy deszczyk i wietrzyk w maju i sypią się awarie.
Problem rozwiązany jak to już Max smsem poinformował.
Pozdrawiam.
Do następnej..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd zarządzania brak obrazu i dźwięku
@sarzzUff..kamień z serca...szczęście, że to nie były baterie 😉