Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

14 programów Polsatu


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 3
  • 0

14 programów Polsatu

Tylko ze konsultantka wiedziała jaki mam internet więc powinna mnie poinformować że u mnie nie będzie działać. 

 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2018
  • 5436
  • 183

14 programów Polsatu

Pracownicy mają info w systemie w jakiej technologoi klient ma usługę TV.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 3
  • 0

14 programów Polsatu

Okazało się że konsultantka wcisnela mi pakiet który mi się nie należy.

Dzwoniłem na infolinię i mówię że mi nie działa, pierwszy fachowiec powiedział że odblokuję pakiet i do godziny będzie wszystko działać. 

Po dwóch godzinach dzwonię że nie działa a drugi fachowiec mówi mi że ten pakiet mi nie przysługuje i mnie przełącz do innego konsultanta żeby wyjaśnić. Ten ostatni mówi mi że pakiet mi się nie należy i to niby błąd tej pierwszej i że mi zaproponuje w ramach rekompensaty inny pakiet na dwanaście miesięcy gratis.

Zgadzam się czekam na Lini 5 min po czym słyszę że nie włączy mi tego pakietu bo już takiego pakietu nie mają. 

Maja fajnych konsultantów  jedni wciskaja pakiety jak leci nawet jak się nie należy drudzy je włączają choć ich nie ma, porażka.

Na koniec poszedłem do salonu i rozwiązałem uwowe.