- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwrot popsutego telefonu na raty
Nie bawiłbym się w Orange już, bo oni i tak wyślą to do serwisu, tylko uderzałbym bezpośrednio do serwisu Apple.
Podobno ESPO jest polecanym serwisem tak wiele razy czytałem i jest ponad ispoty, idreamy itd.
I tak masz gwarancję Apple, więc akurat w przypadku apple jako wyjątek warto uderzyć nie do sprzedawcy, a do autoryzowanego serwisu apple. Bo orange i tak musi to wysłać do serwisu autoryzowanego, ale to oni wtedy wybiorą gdzie wyślą.
Ja na szczęście jeszcze nie musiałem korzystać z serwisu, to nie wiem czy faktycznie ESPO jest tak dobre jak piszą, ale najwięcej narzekań to właśnie jest na ispota na pewno i chyba na idreama.
iMad chyba jeszcze ma dobre opinie jako serwis.
Nie mniej na Twoim miejscu właśnie szedł bym prosto do serwisu, bo Orange tu i tak będzie jedynie pośrednikiem, a on i tak musi wysłać urządzenie do autoryzowanego serwisu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwrot popsutego telefonu na raty
Idź do Salonu zgłoś reklamację w ramach gwarancji, rękojmi, jak Ci tam pasuje. Salon wyśle do serwisu, Apple bardzo często nie bawi się w naprawy tylko wymienia na nowy jeśli usterka jest istotniejsza.
I po temacie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwrot popsutego telefonu na raty
@Arti_Kn_Pl ale wiesz, że orange może sprawdzić we własnym zakresie, czy faktycznie coś jest zepsute i jak uznają, że nie, to odeślą?
Dlatego jak Orange ma to wysłać do serwisu, to po prostu ominąłbym Orange, tylko od razu zaniósł do serwisu. Po 1 ominiemy pośrednika - Orange. Po 2 będzie szybciej.
A patrząc po tym jak pomagają konsultanci i technicy na czacie, to chyba wolałbym ominąć Orange w pośrednictwie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwrot popsutego telefonu na raty
@MawetNeheronapisał(-a)@Arti_Kn_Pl ale wiesz, że orange może sprawdzić we własnym zakresie, czy faktycznie coś jest zepsute i jak uznają, że nie, to odeślą?
Dlatego jak Orange ma to wysłać do serwisu, to po prostu ominąłbym Orange, tylko od razu zaniósł do serwisu. Po 1 ominiemy pośrednika - Orange. Po 2 będzie szybciej.
A patrząc po tym jak pomagają konsultanci i technicy na czacie, to chyba wolałbym ominąć Orange w pośrednictwie.
Żaden pracownik Orange w żadnym salonie nie ma przeszkolenia ani uprawnień do wydania decyzji czy urządzenie jest sprawne czy nie. Od tego jest ekspertyza autoryzowanego serwisu. I nie nie może sprawdzić takiego urządzenia we własnym zakresie. Byłaby to ingerencja w gwarancję producenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwrot popsutego telefonu na raty
@MawetNeheroZ całym szacunkiem ale przez kilka lat między innymi ja miałem decydujący głos w sprawie rękojmi dla kilku największych producentów. Sprawa nie wygląda jak przedstawiasz. Po prostu przeczytaj ustawę.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »