- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Xperia XZ - brak vouchera - przedsprzedaż "Mistrzowska para"
Czy ktoś jeszcze otrzymał telefon Xperia XZ, zamówiony w okresie przedsprzedaży (do 13.10.2016), ale nie miał w pudełku vouchera z kodem, który uprawnia do otrzymania od Sony słuchawek bluetooth? U mnie powyższa sytuacja, infolinia rozkłada ręce, bo nie są kompetentni do wysłania vouchera i jedyne, co proponują, to odstąpienie od umowy. Nie chce rezygnować, bo to nie rozwiązuje problemu, a z telefonu chcę korzystać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Xperia XZ - brak vouchera - przedsprzedaż "Mistrzowska para"
@barteq skontaktuj się z działem sprzedaży w Orange, myślę że jakoś taki problem powinien zostać rozwiązany. Dziwna sytuacja. Ktoś pakując musiał albo nie zauważyć że ów voucher nie został wzuczony, albo ktoś nawet nie wiedział że taka promocja jest w sprzedaży.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Xperia XZ - brak vouchera - przedsprzedaż "Mistrzowska para"
Ale ja już się skontaktowałem, od razu po rozpakowaniu pudełka. I po 3 przełączeniach do kolejnych działów pan powiedział mi, że mogę odstąpić od umowy jeżeli nie zgadzam się z zamówieniem, a także, że on "vouchera mi nie wyśle, bo nie ma takich kompetencji". Samo zamówienie jest zgodne z "ustaleniami" z 13.10, w sensie i sprzęt i oferta jest taka, jaką wybrałem. Kwestia tego, że brak kuponu i na fakturze data zamówienia to 14.10 a nie 13.10. A to z tego co zrozumiałem z regulaminu promocji już nie do końca kwalifikuje mnie do otrzymania słuchawek, mimo spełnienia warunków 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Xperia XZ - brak vouchera - przedsprzedaż "Mistrzowska para"
To chyba nie masz już o co walczyć, jeśli promocja obowiązywała do 13.X a ty masz umowę podpisaną 14.X. Ale zawsze możesz napisać pisemną rekmalację, odnieść się do rozmowy telefonicznej jesli takową prowadziłeś w dniu 13.X i może uda Ci się coś w tej kwestii uzyskać. Ja bym poszedł w tym kierunku działania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Xperia XZ - brak vouchera - przedsprzedaż "Mistrzowska para"
Ale zamówienie zrobione 13.10, więc w terminie promocji. Na resztę nie miałem wpływu. A zamówienie zrobione w klepie online, więc rozmów żadnych nie prowadziłem 😞 Ale dzięki za szybką odpowiedź, zobaczymy jeszcze czy jestem sam z tym problemem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Xperia XZ - brak vouchera - przedsprzedaż "Mistrzowska para"
Nie jestem pewien, ale to dotyczyło innych metod sprzedaży (nieoperatorskiej).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Xperia XZ - brak vouchera - przedsprzedaż "Mistrzowska para"
http://binaries.orange.pl/binaries/o/map/ak/html/strony_dedykowany/sonyxperia_xz/Regulamin_Przedsprz...
forma składania reklamacji to mail na promocja@greenmark.pl - może napisz tam?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Xperia XZ - brak vouchera - przedsprzedaż "Mistrzowska para"
@Piotrekk85 ubiegłes mnie, miałem wrzucić ten sam adres poczty 😜 😜 Miejmy nadzieję że tam ktoś udzieli koledze kompetentnej pomocy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Xperia XZ - brak vouchera - przedsprzedaż "Mistrzowska para"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Xperia XZ - brak vouchera - przedsprzedaż "Mistrzowska para"
- « Poprzedni
- Następny »