- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam.
Mam problem z telefonem, tzn. podczas oglądania synowi wyłączył się telefon i nie chce się ponownie włączyć. Bateria była naładowana do 94%. Co robić?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@lastontas wszystko co musisz wiedziec o reklamacji https://www.orange.pl/omnibook/reklamacja-uszkodzonego-telefonu-komorkowego
Mozesz zaniesc telefon do Salonu jednak wydluzy to czas naprawy. W przypadku Xiaomi mozesz odeslac telefon na adres autoryzowanego serwisu
Serwis
ul. Puławska 40A
05-500 Piaseczno
tel. 22 726 38 10
od pn - pt w godz. 9:00 – 16:00
info@ccsonline.pl
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Xiaomi redmi 8
@lastontas dzieje dię tak tylko na aplikacji do oglądania filmów? Możecoś nacisnął? Jeżeli nie, to może być wada fabryczna i trzeba będzie oddać telefon do serwisu.
Dobrze by było sprawdzić, jak telefon się zachowuje po przywróceniu do ustawień fabrycznych,ale trzeba się liczyć z utratą danych i ponowną konfiguracją.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Xiaomi redmi 8
Pokaż szczegóły@lastontasnapisał(-a)
Witam.
Mam problem z telefonem, tzn. podczas oglądania synowi wyłączył się telefon i nie chce się ponownie włączyć. Bateria była naładowana do 94%. Co robić?
Przytrzymać z 30 sekund przycisk włączania, jak nie pomoże to Serwis, usterka w telefonie raczej, obstawiam płytę główną.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@lastontas wszystko co musisz wiedziec o reklamacji https://www.orange.pl/omnibook/reklamacja-uszkodzonego-telefonu-komorkowego
Mozesz zaniesc telefon do Salonu jednak wydluzy to czas naprawy. W przypadku Xiaomi mozesz odeslac telefon na adres autoryzowanego serwisu
Serwis
ul. Puławska 40A
05-500 Piaseczno
tel. 22 726 38 10
od pn - pt w godz. 9:00 – 16:00
info@ccsonline.pl