- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysyłka iPhone X
801234567 normalnie sprzedawały X-y. Wiesz, czy to moja wina, nawet jeśli ktoś czegoś nie dopełnił? Przecież to ewidentny błąd Orange w takim razie.
A czy inni Xowcy już je normalnie otrzymali? W tej chwili tych telefonów nie ma. Zadzwonię zaraz, choć jak dzwoniłem 3.10 (pod *100) to odsyłali mnie pod 801234567. Niebardzo wiem co zrobić, czuję się zbywany. Dziś było info, że tych telefonów nie ma na stanie. Dodatkowo w piątek (10,10) Pani konsultantka powiedziała, że przy tym zamówieniu wyskakuje jakiś błąd (co ponoć w przypadku Xów często się zdarzało) i stąd konsultantka wysłała ponowne zapytanie) Podobną informację uzyskałem w zeszły piątek (3.10).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysyłka iPhone X
Info sprzed chwili z BOK - wygląda na to, że zamówienie jest wstrzymane, ponieważ telefonów fizycznie nie ma i niewiadomo kiedy będą :((
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysyłka iPhone X
Cześć @Krystianko
generalnie miałem bardzo podobny problem do Ciebie: https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Migracja-na-love-problemy-z-zam%C3%B3wieniem/m-p/54267
Zagłębiłem się troszkę w temacie, przegrzebałem tweety większości rzeczników i dalej nikt nie był w stanie udzielić odpowiedniego info w sprawie awizacji X'a. Obecnie Orange 'dostawę' na listopad ma już za sobą(oferta świąteczna love), na stronie Apple, Cortlandu i większości sieci wspieranych przez Apple jest info, że przewidywany czas dostawy to około 6 tygodni.
Osobiście anulowałem zlecenie, bo brak konkretnej informacji o statusie mojego zamówienia jest dla mnie niedopuszczalne. Rozumiem, że swoją rewelacyjną oferta na ten telefon Orange ma sporo roboty, ale nie jest to przecież operator w powijakach..
Spróbuj uderzyć do https://twitter.com/rzecznikorange Czytałem, że starał się wspomagać osoby z podobnym problemem.
Trzymam kciuki!
#edit
Jeśli najbardziej zależy Ci na sprzęcie, uważam, że warto zaczekać, bo nie wiadomo jaką ofertę na ten telefon Orange przygotuje w przyszłości, przypuszczam, że będzie 'bardziej standardowa'. Prędzej czy później będą musieli zrealizować Twoje zamówienie w pierwotnej formie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysyłka iPhone X
Krystianko napisał(-a):Info sprzed chwili z BOK - wygląda na to, że zamówienie jest wstrzymane, ponieważ telefonów fizycznie nie ma i niewiadomo kiedy będą :((
@KrystiankoJa bym się zastanowił nad kupnem tego telefonu https://www.dobreprogramy.pl/Zima-coraz-blizej-a-ekran-iPhonea-X-ma-problemy-w-chlodniejsze-dni,News...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysyłka iPhone X
@Anonim
Z całym szacunkiem, ale nie ma co dywagować o tym czy sprzęt jest dobry lub nie, bo nie o to nas pytał @Krystianko . Dobreprogramy i tym podobne portale to pudelek wśród nowinek sprzętowych. Nawet jeśli problem ten dotknął części użytkowników, to z pewnością jest już łatka w drodze. Podobnie było z wersją 6/7.
https://www.forbes.com/sites/amitchowdhry/2017/11/10/iphone-x-cold-environment/#61f20b0f1f23
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysyłka iPhone X
To jak telefonu fizycznie nie ma, to trzeba czekać na dostawę. Anulowanie zamówienia i wprowadzenie nowego przesunie Cię na koniec kolejki. Moim zdaniem, to wina logistyki Orange (nie konkretnego doradcy), że nie zatrzymała przedsprzedaży na ilości zamówień na ilości dostarczonych sztuk.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysyłka iPhone X
Dzięki Panowie! Na sprzęcie mi zależy, ale szczerze mówiąc to myślałem, że Orange "ogarnął to" w ten sposób, że "zabezpieczył" taką liczbę telefonów ile ma zamówień i że maksymalnie w ciągu 2 tygodni od rozpoczęcia wysyłki (czyli do 17.11) telefon będzie u mnie. Mam obawy, że jeśli dziś przez stronę Apple trzeba czekać na telefon ok. 3-4 tygodnie to przy dobrych wiatrach telefon będzie u mnie na początku grudnia albo później. Pomyśleć, że pewnie gdybym zrobił zamówienie ok. 9:30 rano, a nie o 16:00 jest szansa, że telefon byłby już u mnie.
Edit: Piotrek dlatego nic na razie nie anuluje.
PS. Rzecznik Orange był już w tej sprawie zaczepiany, ale na razie bez wymiernych efektów.. 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysyłka iPhone X
Okazja czyni... Twój portfel grubszym. Biorąc pod uwagę finalny koszt telefonu, pomarańczowi stworzyli sobie bazę klientów na kilka dużych call center
Mnie bardziej śmieszy fakt, że jeszcze wczoraj było można w konfiguratorze love wybrać X'a i formularz był przepuszczany dalej. Świetna oferta, która troszkę ich przerosła. Skoro człowiek uczy się na błędach, to miejmy nadzieje, że spore korporacje również i w przyszłości nie będzie takich kłopotów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysyłka iPhone X
Wydaje mi się, że X w Orange jest tańszy niż w elektromarkecie. Płatność jest rozbita na czas dłuższy (24 lub 36 miesięcy), także pewnie stąd tak duże zainteresowanie i szybkie rozejście się tych telefonów.
Tak w ogóle ciekawe czy Orange w jakiś sposób się poczuje do "rekompensaty" jeśli nie dotrzyma 10 dniowego terminu na dostarczenie telefonu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysyłka iPhone X
Telefon widnieje już jako dostępny na stronie, dzwoń i ciśnij BOK.
🙂