29-08-2022
19:15
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-08-2022
19:15
Wymiana modelu telefonu
Podpisałam nową umowę na abonament z urządzeniem w salonie. Interesujący mnie model telefonu był dostępny tylko na zamówienie. Czy mogę dokonać wymiany urządzenia, jeśli nie zostało do mnie jeszcze wysłane?
Etykiety:
2 ODPOW. 2
29-08-2022
19:22
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-08-2022
19:22
Wymiana modelu telefonu
@Makesza Jeśli na infolinii/czacie nie będą chcieli wymienić w systemie, anuluj zlecenie i zamów ponownie.
29-08-2022
20:55
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-08-2022
20:55
Wymiana modelu telefonu
@Makesza podejrzewam, że raczej nie będzie możliwości wymiany, chyba, że nie będzie dostępny i wtedy może dać się zmienić na inny model. Jak by była umowa podpisana online, to można by było odstąpić od umowy i złożyć zamówienie ponownie.