- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana karty SIM
@Aborows40 jak było z wymianą karty sim, bo nie piszesz?
Starter był z terminem ważności czy jakiś bug był i procedura nie przeszła, wymiany sim?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana karty SIM
Problem rozwiązał się po moim telefonie do Orange
I najlepsze jest to, że Pani konsultant stwierdziła że najpierw poprawnie zleciłem wymianę karty, o której była wcześniej tutaj mowa. Żeby potem to anulować
Wszystko było by ok,gdyby była taka opcja wycofania tego
Bo szukałem tego typu opcji ale nigdzie formy wyłączenia procesu wymiany karty nie ma
No ale i tak bywa, grunt że za drugim razem było to w jakieś dwie minuty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Aborows40 to tak strzeże 2x ten proces wymiany sim robiłeś?
Bo wtedy jest prawdopodobieństwo zatrzymania procesu wymiany sim karty.
Bywa też że jakiś bug wyskoczy i proces przebiegnie nie tak jak powinien.
Ale fajnie że konsultant to naprawił i wymiana pomyślnie przeszła.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- « Poprzedni
- Następny »