Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wada w iPhone 7+


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Wada w iPhone 7+

Witam w czwartek odebrałem iphona 7 plus 128gb z orange ponieważ przedłużałem umowę. 3 dni temu zauważyłem 2 plamki pod warstwą szkła (nie ekranu tylko szkła) na górnym lewym i prawy rogu. Próbowałem zetrzeć mokrą szmatka,  plynem do czyszczenie ekranow ale to nic nie pomogło ponieważ jest to pod ekranem. Co ja moge w tej sytuacji zrobić? Zgłosiłem to apple a oni mi powiedzieli "przynieś paragon oddaj i weź nowy" i taka byla rozmowa z konsultantem....  jak mam to zrobić w salonie orange? Jutro sie wybieram i prawdopodobnie pani powie że wyśle na gwarancję a ja będę miesiąc bez telefonu. PONADTO nie chce aby moj nowy telefon juz byl rozkładany na części. Czy mogę sie domogac wymiany na nowy,  jest jakiś zapisek w umowie czy cos takiego? Telefonu nie mam nawet tygodnia. 

1 ODPOWIEDŹ 1

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

Wada w iPhone 7+

Tu masz porównanie opcji https://www.apple.com/pl/legal/statutory-warranty/
Jeśli ktoś Ci z Apple tak powiedział, to udaj się do serwisu Apple i skorzystaj z takiej opcji.

W Orange masz dwie opcje
- rękojmia - musisz udać się bezpośrednio do sprzedawcy, czas 14 dni; jeśli kupiłeś w salonie, to musi być ten sam salon; jeśli przez www, to tylko salon firmowy; jeśli przez telefon, to zadzwoń na BOK i sprawdź sprzedawcę
- gwarancja - samodzielnie lub przez Orange; samodzielnie zamawiasz kuriera na infolinii Apple lub sam zanosisz do Apple; możesz go przekazać przez salon Orange ale to wydłuża czas.