Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

VoWifi VoLte Xperia XZ


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 21
  • 11
  • 0

VoWifi VoLte Xperia XZ

Uprawnienia nadal wszystkie są. Pamięć cache + dalvik czyszczone nie jednokrotnie. Wyciągnąłem kartę SIM chcąc sprawdzić czy są na niej jakieś dane ( wymieniana 2 lata temu) ujrzałem napis USIM. Czy to możliwe że przez kartę są problemy z tymi usługami? 

Anonim

Nie dotyczy

VoWifi VoLte Xperia XZ

@arekszczudlo24, to jest uniwersalna, więc jak to tak?

USIM


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 21
  • 11
  • 0

VoWifi VoLte Xperia XZ

Nie znam się na tym co nm być tam napisane. Czyli z kartą wszystko ok?


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 21
  • 11
  • 0

VoWifi VoLte Xperia XZ

Pół godziny temu dzwoniłem na infolinię i dostałem informację że wszystkie usługi są włączone.. poprosiłem o włwyłączen i ponowne włączenie usług Volte oraz VoWifi. Aktualnie od 15 minut nie mam w ogóle zasięgu 😉 cierpliwie poczekam. Już kilka restartow było ale bez zmian. Jeżeli to nie pomoże to ja już rozkładam ręce...


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 21
  • 11
  • 0

VoWifi VoLte Xperia XZ

Mija 6 godzina bez zasięgu.. na infolinii dowiedziałem się że ktoś zlecił wymianę karty SIM :] Co za sieć.. kto tam pracuje?! Za takie coś powinienem dostać zadośćuczynienie! Rozmowy są nagrywane.. nie chciałem żadnej wymiany!


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 21
  • 11
  • 0

VoWifi VoLte Xperia XZ

24h bez zasięgu. Paranoja. Muszę jechać do salonu przez błąd konsultanta i wyrobić duplikat karty, bo orange nic nie może w tej sprawie zrobić


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 21
  • 11
  • 0

VoWifi VoLte Xperia XZ

Karta wymieniona na nową, usługi zrestartowane nadal nie działają usługi Volte i VoWifi.. i bądź tu madry. Jeszcze jakieś rozwiązania? Ja już nie mam sił. Testowane w wielu lokalizacjach.. NIC


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 373
  • 657
  • 4