- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung fe 5g
Witam. W listopadzie kupiłem w Orange Samsunga S20 FE 5G. I mam z nim problem. Co jakiś czas nie działa dotyk. Naciskam na literkę i nic. A drugi problem z dziś, sprzed chwili wyszedłem na dwór. I telefon w ciągu pół godziny stracił 30% baterii i po prostu się wyłączył.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung fe 5g
@Wujek_Grzyb reklamuj urzadzenie.
Reklamacje urządzeń mogą być przyjmowane we wszystkich otwartych salonach Orange (gwarancja, rękojmia) lub lokalnych punktach serwisowych (gwarancja), lub bezpośrednio do dedykowanego, autoryzowanego serwisu drogą kurierską. Wszeklie info tutaj https://www.orange.pl/omnibook/reklamacja-uszkodzonego-telefonu-komorkowego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung fe 5g
@Wujek_Grzyb skorzystaj z gwarancji producenta (Samsung), wyślij do serwisu sam telefon (tylko fotki porób jego stanu, bo bywa że uszkodzą i zwrócą wrak).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung fe 5g
Wyslajac samemu telefon do autoryzowanego serwisu zaoszczedzi sie kilka dni. W przypadku Samsunga naprawe mozemy zglosic w
CTDI Poland Sp. z o.o.
ul. Logistyczna 7
05-090 Sękocin Stary
od pn - pt w godz. 8:30 – 16:30
tel. 22 703 41 00