- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja mi9tPRO
Witam serdecznie
Telefon jak wyżej 9tPRO 128GB
Telefon wziąłem w abonamencie na przedłużenie umowy pod koniec lutego
Od jakiegoś czasu (połowa, końcówka marca) telefon dość mocno świruje
Gdy temperatura była około 4-8 'C rano lub wieczorem i szedłem do auta i w tym czasie coś pisałem czy czytałem w telefonie ekran gasł i nie dało się go wybudzić dopóki telefon nie złapał temperatury "pokojowej".
Przy tym telefon wyświetlal jakiś pasek na górnej belce o szerokości jakiegoś 1mm.
Ale wczoraj telefon poszedł po bandzie.
Przed snem telefon doładowałem do jakiś 50 % nastawiłem budzik i do spania
Telefon w nocy w niewiadomym mi czasie wyłączył się,budzik do pracy nie zadzwonił.
Telefon udało mi się włączyć dopiero po godzinie 12 !
Telefon nie był rozładowany.
Czy w takim przypadku jest naprawa serwis telefonu czy wymiana na nowy ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja mi9tPRO
@Arturek91 jesli oddasz telefon to w serwisie beda pobowali go naprawic. Mozliwe ze ponowne wgranie softu zalatwi sprawe. Wszystko sie okaze jak wezma Twoj telefon na warsztat😁
https://www.orange.pl/omnibook/reklamacja-uszkodzonego-telefonu-komorkowego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja mi9tPRO
@Arturek91 raczej naprawa, niż wymiana na nowy. Zanim jednak zaniesiesz do serwisu, przywróć telefon do ustawień fabrycznych i sprawdź ponownie jak działa. Jak sytuacja będzie się powtarzała, to serwis.
Tu masz informacje, jak zgłosić uszkodzenie telefonu:
https://www.orange.pl/omnibook/reklamacja-uszkodzonego-telefonu-komorkowego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja mi9tPRO
Tylko takie same przypadki typu przygaszanie ekranu,zanikanie ekranu mocne przyciemnienie mimo jasności ustawionej na 70 % miałem w Galaxy S7.
Okazało się że amoled po prostu się wypala i kończy.
Więc obstawiam że tutaj jest to samo i nie jest to wina programu/softa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja mi9tPRO
@Arturek91 jeżeli masz takie objawy, że ekran jest dalej przyciemniony, mimo ustawienia wyższej jasności, to bez serwisu się nie obędzie.
Jak na taki krótki okres czasu to szybko coś się popsuł.
Zanieś do najbliższego salonu Orange, niech przesyłają do serwisu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja mi9tPRO
@Arturek91 albo skontaktuj sie bezposrednio z serwisem i bez wychodzenia z domu zamow darmowego kuriera.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja mi9tPRO
No właśnie szybko się zepsuł i szybko się rozczarowałem marka.
Mam nadzieję że uda się to jakoś ogarnąć
Tylko teraz bez telefonu zostanę niestety bo nie mam żadnego zapasowego a S7 nie nadaje się już do użytku.
Wybiorę się chyba sam do Orange lub Xiaomi
Pójdę tu i tu zobacze co mi powiedzą
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja mi9tPRO
@Arturek91 jak masz blisko serwis Xiaomi, to warto tam się udać. Będzie szybciej. Jak zgłosisz w salonie, to przynajmniej ze dwa dni robocze będzie dłużej trwało, bo oni nie naprawiają na miejscu, tylko wysyłają, więc dochodzi czas na przesłanie telefonu między salonem a serwisem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja mi9tPRO
@Arturek91 idac sam do serwisu zaoszczedzisz sobie kilku dni bez telefonu
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »