Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z zasiegiem


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

Problem z zasiegiem

Witam. Mam problemy odnośnie zasięgu. No właśnie, problem jest, a zasięgu za to nie ma! Czemu? Nie wiem. Od nieco ponad dwóch tygodni nie mam kompletnie zasięgu nawet w miejscach typu centrum miasta (w moim przypadku Opole), gdzie zawsze miałem 4 "kreski" i LTE+, a teraz co? Zamiast ikonki zasięgu prawie ciągle jest ikonka blokady. Może są prześwity, że na parę minut nagle zasięg się pojawi, ale to jest losowe i w różnym nasileniu, np. (załóżmy, że przykłady podane z centrum miasta) raz przez 6h nie mam zasięgu, pojawi się nagle LTE+ na dwie minuty, później przez 3h nie mam zasięgu, a tu się pojawia E/H i maksymalnie dwie kreseczki. Ktoś wie, cóż to za szaleństwa mój telefon sobie nawymyślał? I czy to aby na pewno wina telefonu? Bo z tego, co się dowiedziałem w punkcie obsługi klienta w mieście, to rzekomo Orange ma problemy i drobne usterki, a na najważniejsze zapytanie "Kiedy ustąpią?" otrzymałem stanowczą, bardzo satysfakcjonującą odpowiedź "Nie możemy tego określić." Czyli nie dowiedziałem się niczego poza tym, że to niby wina Orange i że nie naprawią tego raczej w najbliższym czasie.

 

Żeby nie było, to informacje dla paru elokwentnych geniuszy twierdzących, że przełączenie trybu sieci pomaga. Otóż to - nie pomaga. Mimo zaznaczenia na Androidzie opcji "2G/3G/LTE (auto)", a później zmiany z chwilowymi przerwami w dół aż do "Tylko 2G", nic nie ulegało zmianie. Nie chodzi o brak internetu, ale ZASIĘGU. Nie mogę dzwonić, a jak np. zdarzy się, że zniknie mi zasięg w trakcie rozmowy, to dziwne dźwięki słychać, jakby sprzężenie kabli było czy coś. Istnie jak z kosmosu.

 

Wie ktoś, w czym może tkwić ten irytujący problem?

7 ODPOW. 7

Pracuję w Orange
  • 866
  • 1037
  • 73

Problem z zasiegiem

Znajomi też mają takie problemy? Patrząc "z góry" na Opole, to nie dzieje się tam nic złego. Może warto przetestować kartę w innym telefonie? Natomiast ten który posiadasz jest na dwie karty SIM?


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

Problem z zasiegiem

Jest on na dwie karty SIM, jednak korzystam tylko z jednej. Zmieniłem slota, co również nie dało pozytywnego efektu poza faktem, że usunęło mi tapetę na ekranie startowym.

 

W rodzinie wszyscy mają Orange, jednak problem występuje tylko u mnie. Dotychczas nigdy nie występował.


Pracuję w Orange
  • 866
  • 1037
  • 73

Problem z zasiegiem

W takim razie myślę, że jeszcze warto przetestować w innym telefonie. Jeżeli tam będzie podobnie, to warto wyrobić duplikat karty.


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

Problem z zasiegiem

W jaki sposób to zrobić, czy jest to płatne i czy powinienem otrzymać pomoc w punkcie obsługi klienta? Chodzi mi oczywiście o ten proponowany duplikat.


Pracuję w Orange
  • 866
  • 1037
  • 73

Problem z zasiegiem

https://www.orange.pl/omnibook/samodzielna-wymiana-karty-sim# - standardowo wygląda tak. Jednakże przy stwierdzeniu wady nie z Twojej winy, wymiana jest bezpłatna w salonie. Czy to będzie bezpłatnie decyduje pracownik salonu.

Anonim

Nie dotyczy

Problem z zasiegiem


@spektraniknapisał(-a)

Witam. Mam problemy odnośnie zasięgu. No właśnie, problem jest, a zasięgu za to nie ma! Czemu? Nie wiem. Od nieco ponad dwóch tygodni nie mam kompletnie zasięgu nawet w miejscach typu centrum miasta (w moim przypadku Opole), gdzie zawsze miałem 4 "kreski" i LTE+, a teraz co? Zamiast ikonki zasięgu prawie ciągle jest ikonka blokady. Może są prześwity, że na parę minut nagle zasięg się pojawi, ale to jest losowe i w różnym nasileniu, np. (załóżmy, że przykłady podane z centrum miasta) raz przez 6h nie mam zasięgu, pojawi się nagle LTE+ na dwie minuty, później przez 3h nie mam zasięgu, a tu się pojawia E/H i maksymalnie dwie kreseczki. Ktoś wie, cóż to za szaleństwa mój telefon sobie nawymyślał? I czy to aby na pewno wina telefonu? Bo z tego, co się dowiedziałem w punkcie obsługi klienta w mieście, to rzekomo Orange ma problemy i drobne usterki, a na najważniejsze zapytanie "Kiedy ustąpią?" otrzymałem stanowczą, bardzo satysfakcjonującą odpowiedź "Nie możemy tego określić." Czyli nie dowiedziałem się niczego poza tym, że to niby wina Orange i że nie naprawią tego raczej w najbliższym czasie.

 

Żeby nie było, to informacje dla paru elokwentnych geniuszy twierdzących, że przełączenie trybu sieci pomaga. Otóż to - nie pomaga. Mimo zaznaczenia na Androidzie opcji "2G/3G/LTE (auto)", a później zmiany z chwilowymi przerwami w dół aż do "Tylko 2G", nic nie ulegało zmianie. Nie chodzi o brak internetu, ale ZASIĘGU. Nie mogę dzwonić, a jak np. zdarzy się, że zniknie mi zasięg w trakcie rozmowy, to dziwne dźwięki słychać, jakby sprzężenie kabli było czy coś. Istnie jak z kosmosu.

 

Wie ktoś, w czym może tkwić ten irytujący problem?


Z tego co piszesz wynika że problem w telefonie drzemie, sim karta takich problemów nie robi, jak telefon na gwarancji to bym go serwisował, przedtem można sim kartę w innym telefonie sprawdzić, ale to nie ona winna na 90%.


Poziom 21, Pasjonat
  • 330
  • 365
  • 6

Problem z zasiegiem

@Anonim, takie problemy właśnie może powodować wada karty SIM. Przerabiałem to w Orange (tragedii nie było, ale wymiana pomogła) i u innego operatora gdzie był koszmar, który ustąpił dopiero po wymianie karty.