Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

POCO X3 Pro rozłącza internet


Poziom 11, Recenzent
  • 8
  • 28
  • 0

POCO X3 Pro rozłącza internet


@Anonimnapisał(-a)

To nie jest problem ustawień Danych Mobilnych, szukał bym WB ustawieniach telefonu, oszczędzanie energii, czy inne ustawienia, co aktualizację, warto reset do fabrycznych ustawień zrobić 😎


Telefon jest nowy, ma raptem dwa dni więcej nie wiem czy reset do ustawień fabrycznych cokolwiek ma zadziałać. Rzeczywiście oba telefony chodzą w trybie oszczędzania baterii, spróbuję wyłączyć ten tryb i zobaczyć wtedy

Anonim

Nie dotyczy

POCO X3 Pro rozłącza internet

Xiaomi dość mocno oszczędza prąd i tryb oszczędzania baterii, może przerywać sesje LTE czy Wi-Fi 😎


Poziom 26, Specjalista
  • 971
  • 3825
  • 35

POCO X3 Pro rozłącza internet

Soft w wersji global czy na jakiś inny region?


Poziom 11, Recenzent
  • 8
  • 28
  • 0

POCO X3 Pro rozłącza internet

Wyłączenie oszczędzania baterii nie pomogło. Soft w wersji global 12.5.5.0 (nic tu nie modyfikowałem). Dzis poczytałem trochę więcej i za poradą z innych forów co zmienilem w test mode (*#*#4636#*#*) na LTE/WCDMA i nie zauważyłem by rozłączało. mam tylko problem że te ustawienia się nie chcą zapisać na stałe, no ale będę obserwować przez weekend i zobaczymy

Anonim

Nie dotyczy

POCO X3 Pro rozłącza internet

@rafz  widocznie problem leży w tych ustawieniach, powinny być one dostępne też w ustawieniach telefonu, bez kodu serwisowego, może wtedy się zapiszą 😉

W ustawieniach programisty, też powinno być coś odnośnie wi-fi, teraz nie mam pod ręką fona Xiaomi, to nie dam ci zrzutu z konfiguracji 😎


Poziom 11, Recenzent
  • 8
  • 28
  • 0

POCO X3 Pro rozłącza internet

Przejrzałem opcje programisty i nie znalazłem nic na temat sieci/sygnału. Póki co ściągnąłem Apke Force LTE w której ustawiłem LTE/WCDMA i trzymam ją odpaloną w tle. Będę monitorował czy to pomoże 


Poziom 11, Recenzent
  • 8
  • 28
  • 0

POCO X3 Pro rozłącza internet


@rafznapisał(-a)

Przejrzałem opcje programisty i nie znalazłem nic na temat sieci/sygnału. Póki co ściągnąłem Apke Force LTE w której ustawiłem LTE/WCDMA i trzymam ją odpaloną w tle. Będę monitorował czy to pomoże 


Nie pomogło, nadal rozłącza internet. Jakieś pomysły czego jeszcze mógłbym spróbować?

 

Anonim

Nie dotyczy

POCO X3 Pro rozłącza internet

@rafz  czekaj na kolejną aktualizację od Xiaomi, może ten problem naprawią, bo obstawiam że to wina telefonu na 90%.


Poziom 11, Recenzent
  • 9
  • 25
  • 0

POCO X3 Pro rozłącza internet

Aktualizacja do Miui 13 nic nie zmini. Wrzucili mi ten soft w serwisie po reklamacji. Problem wystepuje nadal. Serwis twierdzi, że telefon jest dobry. 

Anonim

Nie dotyczy

POCO X3 Pro rozłącza internet

Serwis zawsze tak twierdzi, napisz na MIUI Polska, może tam coś doradzą, bo moim zdaniem oprogramowanie nie dopracowane, inna opcja to płyta główna  ma usterkę, wada ukryta, trzeba by zareklamować wymienić telefon, Xiaomi fajne telefony ma, ale czasem niespodzianki są.