- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rozłączanie internety podczas rozmowy przez telefon
Za każdym razem gdy dzwonię ze stacjonarnego lub ktoś do mnie dzwoni, rozłącza internet, a w słuchawce słychać szumy i trzaski. Zgłoszenie zostało 3x przyjęte i 3 razy dostałem wiadomość że usługa została naprawiona. Raz pojawili się technicy którzy nic nie zrobili po za wymianą filtru. Dodam że mam 2 rutery i problem występuje na obu. Około miesiąca temu był podobny problem i technicy zmienili jakieś parametry na linii i problem ustąpił. Gdzie w tej sytuacji mam zadzwonić? Ten automat z orange to jakiś żart - przyjmuje zgłoszenie żeby potem dostać automatyczną odpowiedź że usługa została naprawiona?!
Chciałem zadzwonić z telefonu komórkowego, bo ze stacjonarnego ciężko się dogadać z konsultantem gdy mam te szumy w słuchawce, ale automat prosi o pesel - to jakieś zabezpieczenie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rozłączanie internety podczas rozmowy przez telefon
@naw123Znany mi problem z podejściem do abonenta przez techników proponuje Ci napisać do rzecznika Orange i dokładnie opisać http://www.orange.pl/kim-jest-rzecznik-klientow.phtml
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rozłączanie internety podczas rozmowy przez telefon
dziwne że jedni potrafili naprawić przy jednym zgłoszeniu a teraz z automatu dostaje wiadomości że usługa została naprawiona. to nie pierwszy raz kiedy powstaje ten problem. co kilka miesięcy jest to samo. mam wrażenie że nie tylko ja mam ten problem w mojej miejscowości i co jakiś czas przełączają użytkowników - u jednego naprawią a innemu zepsują i tak na okrągło a technicy zawsze mają coś do roboty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rozłączanie internety podczas rozmowy przez telefon
@naw123A kiedy było to zgłaszany problem jak powstał ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rozłączanie internety podczas rozmowy przez telefon
Od 3 dni 3 zgłoszenia. A problem powstał z tydzień temu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
rozłączanie internety podczas rozmowy przez telefon
Tak jak myślałem że uderzasz im się w statystyki i dlatego są odrzucane zlecenia napisz do rzecznika jak podałem Ci wcześniej link.