11-10-2017
19:58
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
11-10-2017
19:58
Czy zdarzyło się komuś oczekiwanie na naprawę sieci, która według doradcy potrwa co najwyżej 72h?
Oczekiwanie się oczywiście nie kończy...
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
11-10-2017
20:15
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
11-10-2017
20:15
72h to tylko czas, w którym Orange stara się udzielić odpowiedzi na zgłoszenie techniczne. Nie zawsze pokrywa się z naprawą. Jeśli nie dostałeś informacji np. smsem co dzieje się z Twoim zgłoszeniem, skontaktuj się z BOK np. przez czat http://orange.pl/kontakt
Stan zgłoszenia możesz sprawdzić na mój orange.
Stan zgłoszenia możesz sprawdzić na mój orange.
1 ODPOWIEDŹ 1
11-10-2017
20:15
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
11-10-2017
20:15
72h to tylko czas, w którym Orange stara się udzielić odpowiedzi na zgłoszenie techniczne. Nie zawsze pokrywa się z naprawą. Jeśli nie dostałeś informacji np. smsem co dzieje się z Twoim zgłoszeniem, skontaktuj się z BOK np. przez czat http://orange.pl/kontakt
Stan zgłoszenia możesz sprawdzić na mój orange.
Stan zgłoszenia możesz sprawdzić na mój orange.