19-12-2017
19:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-12-2017
19:00
WiFi Calling nie pozwala odpowiedzieć automatowi Orange - ankieta poobsługowa
Kontaktowałem się dzisiaj z działem sprzedaży Orange. Po rozmowie dzwoni telefon, czy chcę odpowiedzieć e ankiecie, (oczywiście, że chcę) i automat mówi wybierz 5, grzecznie wybieram, nic z tego. Automat ponawia kilka razy, ja naciskam tę nieszczęsną 5 i nic. Automatowi się znudziło i zakończył połączenie.
Tu wstawię obrazek... widać na nim, że kilka razy wybierałem 5.
Na koniec prośba do Moderatora o przeniesienie do właściwego działu.
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
19-12-2017
20:11
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-12-2017
20:11
WiFi Calling nie pozwala odpowiedzieć automatowi Orange - ankieta poobsługowa
Po namyśle dochodzę do wniosku, że problemem jest to, że automat "ankietowy" musi dostać informację (numer) w wybieraniu tonowym, a w jaki sposób appka przesyła treść, a raczej wybiera numer, tego nie wiem.