Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 5, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

VoWiFi Huawei P10

No właśnie, co z VoWiFi? W TM działa bez żadnego brandu.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 7, Poszukiwacz
  • 5
  • 1
  • 0

VoWiFi Huawei P10

Witam,

Od pierwszego posta minął niemal rok, a rozwiązania brak i "prace nadal trwają".
Rozumiem, że współpraca z Huawei po takim czasie zaowocuje idealną wersją oprogramowania bez bug'ów, a końcowy użytkownik będzie mógł cieszyć się nieskazitelną jakością rozmów VoWiFi w HD. Może nawet w UHD po takim czasie...
Przyszłym i obecnym użytkownikom życzę takiego obrotu spraw Emotikon: Szczęśliwy
Dzięki za kilkanaście spędzonych razem lat!
Do zobaczenia Orange! Emotikon: Szczęśliwy

Poziom 5, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

VoWiFi Huawei P10

Jak to jest że w innych sieciach działa a w Orange nie. Czekać tyle lat na Huawei zamiast dać dostęp do aplikacji że sklepu Google. Dostęp zabrali bo jest volte ale ze to zupelnie inna usługa nie dająca możliwości dzwonienia jak brak zasięgu komórkowego to nie ma dla Orange znaczenia. 

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 19, Pasjonat
  • 47
  • 30
  • 3

VoWiFi Huawei P10

Dorzucę swoje 2 grosze.

W bardzo uproszczonym schemacie rozwoju oprogramowania są takie etapy jak potrzeba, analiza, konstruowanie, testowanie i wdrażanie. Jest także takie pojęcie jak backlog. Do backlogu wrzuca się potrzebę. Potem wyciąga się rzeczy z backlogu i nad nimi pracuje. Piękną rzeczą jest to że co się tam wrzuca nie zawsze jest wyciągane a bardzo często nigdy. A jeszcze piękniejszą rzeczą jest to że można powiedzieć że skoro jest w backlogu to prace trwają.

 

A teraz coś bardziej zrozumiałego dla przeciętnego zjadacze chleba, ten model telefony ma ponad dwa lata i z biznesowego punktu widzenia to trup kasa została zarobiona i rozdział zamknięty a backlog skasowany. Z biznesowego punktu widzenia bardziej się opłaci sprzedać nowy telefon niż doskonalić trupa.

0 Lubię to
Odpowiedz