- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SWIATLOWOD
Mam pytanie. W moim bloku dostępna jest usługą swiatlowodu 1gb. Informacja sprawdzona:
- na stronie Orange
- z informacji wywieszone na klatce przez Orange opiekuna budynku
- z rozmowy z opiekunem
- z rozmowy z konsultantem przy przedłużeniu umowy
Niby wszystko ok. Problem jest taki że każdy monter który przychodzi podłączyć usługę znajduje jakiś problem. Jeden nie mógł się przebić z parteru na 1sze piętro, inny mowi ze za daleko od pionu mam drzwi. Czy to znaczy że jedni mieszkańcy bloku mogą mieć dostęp do usługi a ci którzy mają drzwi dalej od pionu nie? Przecież światłowody ciągnie się metrami przy instalacji w domkach jednorodzinnych szkołach itp. O co tu chodzi? Czekam od miesiąca na instalację i za każdym razem słyszę że usługa jak najbardziej dostępna w moim lokalu a gdy przychodzi monter coś kręci.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SWIATLOWOD
Możliwości wstępne są ok. Natomiast to technik na miejscu sprawdzi co i jak. Dość często zdążą się, że administrator budynku musi wyrazić zgodę na położenie przewodu od pionu do mieszkania. Pozyskanie takich zgód jest niestety czasochłonne.