- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
06-05-2017
14:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-05-2017
14:00
SMS od 8082
pablo_ck napisał(-a):
O proszę 😉 Jakie pozytywne i szybkie rozwiązanie 🙂
@Anonimprzypuszczam, dlaczego braki zgód nie zadziałały. Ostatnio, przy jednej z rozmów, zdaje mi się, że musiałem zaakceptować wyrażenie zgody na coś związanego nieodłącznie z tą rozmową. Taki jednorazowy trick mógł pociągnąć za sobą efekt opisany na początku tematu. Ale! W odpowiedzi do mnie jest też sugestia, by ponownie zapisać ustawienia zgód. Pamiętam, że TP S.A. na początku pierwszej umowy, też miała ze mną do czynienia ze zgodami (zastrzeżone i marketing).
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »