- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaba jakość infrastruktury mobilnej Orange
Witajcie,
mam problem z usługami Orange (małopolska/okolice Słomnik/E7) - 1.5 tygodnia po podpisaniu umowy - ale do rzeczy - od 6 listopada działa sobie karta sim usługi Internet LTE dla Firm Biurowy (limit 999GB + druga 60GB), strefa internetu biurowego uruchomiła się automatycznie - wszystko pięknie. Od 6 do 16 listopada wykorzytałem 160GB (Netflix, HBO Go, internet, aktualizacje Windy, Steam, Origin itd - 0 torrentów) - czyli jak u mnie w normie i wszystko działało - do tej pory korzystałem z Cyfrowego Polsatu/RBM i nigdy nie było problemów z prędkościami - 80-100mbit póki nie przekroczyłem limitów - wtedy wiadomo lejek. Jedyny problem to wchodzenie na poddasze i zmiana karty sim na inną. Po uruchomieniu Orange - niestety tylko 40mbit ale myślę ważne że nie muszę biegać i zmieniać co chwilę kart i APNów. Niestety dzisiaj nagle 5mbit, wkładam 2gą kartę Orange- 40mbit - ten sam nadajnik, pasmo itd, sprawdzam wykorzystanie transferu danych - pozostało 993GB. Po rozmowie z konsultantem okazuję się że założyli lejek bo zużywam ponad 50%.
Czyli co nadajnik ma wydajność 80mbit i ja przy 2óch kreskach zasięgu zużywam 50% ?
Chciałem przenieść telefony do orange i korzystać z WiFi Calling i pozbyć się roamingu krajowego bo niestety z wszystkimi sieciami jest u mnie problem ale przy 5mbit to raczej to nie zadziała.
Czy orange może wskazać w pobliżu mojej lokalizacji jakiś najmniej obciążony nadajnik ? Bo nie ważne na jakiej częstotliwości się łącze to najczęściej mam 2-3mbit pobierania i 8-10 wysyłania (LTE800 - pełny sygnał/LTE1800 - 4/5 sygnału) lub 30-40 pobierania na LTE2600 (2/5 sygnału), agregacja niewiele daje a nawet przeszkadza - jak pierwsze wskoczy 800 to jest marne 2-3mbit.
Stąd moje pytanie w temacie - czy rzeczywiście Orange ma taką słabą infrastrukturę ?
Wszystkie pomiary z tej samej lokalizacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaba jakość infrastruktury mobilnej Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaba jakość infrastruktury mobilnej Orange
Nie wiem czy dużo i w krótkim okresie tylko dwa dni były jakieś duże (119GB chyba reinstalowałem swój komputer)
Po drugie usługa jest na firmę - prowadzę firmę IT - muszę pobrać, zaktualizować oprogramowanie, w godzinach popołudniowych prędkości są na poziomie 15-25mbit więc bez rewelacji. Jak uruchomię na 3 numerach wifi calling i będe generował ciagłe obciżenie sieci to też mi obetną ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaba jakość infrastruktury mobilnej Orange
Co do ofert - poszukaj dobrego doradcę czy może coś doradzić dla Twojej firmy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaba jakość infrastruktury mobilnej Orange
Niestety w tej lokalizacji w tej chwili nie ma nic poza 20-30 letnim kablem położonym za czasów TP SA - nawet neostrada nie chce na nim działać - mam 0.5km ode mnie światłowód (jakaś firma działajaca w tym rejonie) ale realnie myślę że z rok zajmie im rozbudowa i podłączenie. Nic jutro zasięgnę opinii prawnika jak rozwiązać tą umowę, kupię 2gi router LTE i będę pracował na 2óch innych kartach.
btw średnie zużycie miesięczne - dopiero po przekroczeniu tych limitów ograniczało internet:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słaba jakość infrastruktury mobilnej Orange
Czyli limit 999GB sobie a lejek "techniczny" sobie? To firma nigdy tych 999GB nie wykorzysta, po co taki pakiet?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś