- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze stroną NO na telefonie.
Nie używam antywirusa, resety robiłem i nic. Czytając inne wątki nie tylko ja mam problem z DNSami w Orange, chociaż objawia się to tylko przy jednym adresie. Pozostałe strony i aplikacje działają. Moim skromnym zdaniem Orange coś namieszało w swojej sieci i wie o problemach niektórych użytkowników, ale przecież nie napiszą: tak to nasza wina, pracujemy nad rozwiązaniem. Jaka była by to kiepska reklama dla sieci #1.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze stroną NO na telefonie.
@Katani1 , nie byłem zbyt precyzyjny. Ze startu guglowskiego hulały strony, tylko z Orange miałem kłopot. Może być, że masz skopany soft operatora, ale skoro robiłeś testy krzyżowe i dalej problem tylko z NO, to coś mi tutaj się nie widzi. Nikt nie każe Ci wklepywać Nortona, bo jakiś tam systemowy musisz mieć, bo co to za badziew bez ochrony systemu? Podróba? Nie uwierzę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze stroną NO na telefonie.
Badziew to Xperia XZ2 Compact, poprzedni to Xperia Z1 Compact:) Ochronę systemową ma, chodziło mi o brak dodatkowego antywirusa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze stroną NO na telefonie.
@Katani1 , tytuł tematu mnie intryguje do tego stopnia, że spytam, jaką "drogą" dochodzisz do forum, skoro jesteś i piszesz? Z aplikacji MO, czy wklepanego adresu w przeglądarce? Po ostatnich pracach modernizacyjnych w NMO, forum to nie oddzielny byt w logowaniu. Są, mimo wszystko, powiązane ze sobą, o ile ktoś ma usługi w Orange. Więc nawigacja to małe labirynty, które trzeba rozgryźć. Widać to na PC, a na telefonie niekoniecznie. Czy Ty wogóle się wylogowujesz skutecznie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze stroną NO na telefonie.
Jak już pisałem problem mam tylko z wejściem na stronę nasz.orange.pl z telefonu w przeglądarce chrome. Wyskakuje błąd jaki pokazałem na początku. Chwilowym rozwiązaniem jest ponowne logowanie do sieci (włączenie trybu samolotowego lub restart telefonu). Z logowaniem, a także z wejściem na stronę na innych komputerach nie ma problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze stroną NO na telefonie.
@Katani1 dziś NO też mi nie działało na telefonie, ba nawet MO, dopiero jak pogrzebałem w Danych Mobilnych, coś nie tak z siecią Orange, bo BTS w tym wypadku nie winny 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze stroną NO na telefonie.
Taki sam komunikat, jak u mnie ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze stroną NO na telefonie.
@Katani1napisał(-a)Taki sam komunikat, jak u mnie ?
Tak to samo miałem, teraz działa ja trzeba i wszystko inne też, chyba ten problem z Danymi Mobilnymi, też mnie dotknął, ale na krótko.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze stroną NO na telefonie.
Obawiam się, że problem się powtórzy...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze stroną NO na telefonie.
@Katani1 nawet o tym nie pisz...
Ja pisałem i do mnie też problem dotarł, ale na krótko.