Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z wł.LTE

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Problem z wł.LTE

Witajcie.Mam tel. Samsung Galaxy J5 2016 *z LTE*.Mam taki problem iż jestem w zasi3gu sieci 4G LTE ,ale ciągle mam zasięg 3G 😕 Czy ktoś wie co mogę zrobić w tej sprawie? Mieliście lub macie taki sam problem?
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Problem z wł.LTE

A w ustawieniach sieci (tryb sieci) co masz włączone?? - jest możliwość wybrania tylko LTE?? Jeśłi tak to zaznacz LTE i po sprawie 🙂

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Problem z wł.LTE

wyciągnij karte sim z telefonu?
pod numerem seryjnym są oznaczenia np
LTE,STK,MC,RUIM,
co jest u Ciebie?
(ps nie podawaj numeru karty, tylko oznaczenie pod)

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Problem z wł.LTE

U mnie nic nie jest takiego napisane 😕 ale znalazłam stare opak. od startera i tam jest napisane,że jest to karta już z LTE

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2819
  • 7052
  • 183

Problem z wł.LTE


Olcia324 napisał(-a):
U mnie nic nie jest takiego napisane 😕 ale znalazłam stare opak. od startera i tam jest napisane,że jest to karta już z LTE

Jeśli w telefonie w ustawieniach sieci masz włączony tryb LTE, to skontaktuj się z BOK. Prawdopodobnie nie masz włączonej usługi LTE na numerze.

Anonim

Nie dotyczy

Problem z wł.LTE

A w ustawieniach sieci (tryb sieci) co masz włączone?? - jest możliwość wybrania tylko LTE?? Jeśłi tak to zaznacz LTE i po sprawie 🙂

Anonim

Nie dotyczy

Problem z wł.LTE

ps. chyba że sieć LTE jest przeciążona i...........automatycznie wtedy przerzuca Cię na 3G.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Problem z wł.LTE

Mam wybrane 2G/3G/LTE *nie ma samej opcji LTE*