Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z szybkością internetu oraz router zmienia sieć.

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Problem z szybkością internetu oraz router zmienia sieć.

Witam bardzo serdecznie 🙂 Jestem tutaj nowy, nie wiem, czy w dobrym dziale piszę, jeśli nie, to proszę o przeniesienie go, jeśli jest taka możliwość lub usunięcie, gdy takowy temat był poruszany, a jeśli nie to proszę o pomoc, co mam zrobić w tej kwestii.

W temacie jestem zielony, ale postaram się jak najlepiej przedstawić problem. Tak jak w temacie pisze, mam problem z szybkością internetu, ładowania stron. Taki chociażby Facebook nieraz ładuje się opornie i długo schodzi, inne stronki też nieraz miewają problem z załadowaniem, YouTube a zwłaszcza filmiki też mają problem z załadowaniem się, buforowanie to ciężki temat, zwłaszcza kiedy chcę oglądać przy 720p. Ogólnie wcześniej te problemy nie występowały i spokojnie można było w 720p oglądać filmiki, z ładowaniem stron też nie było żadnych zastrzeżeń. Problem występuje od jakichś ja wiem ok 2-3 miesięcy.  Myślałem, że to chwilowe niedomagania, które w krótkim czasie zostaną wyeliminowane, dlatego nigdzie tego nie zgłaszałem. Wczoraj chociażby na YT filmiki w ogóle się nie buforowały, a jak się buforowały to  wolno, przycinało, i nie dało się oglądać nic. Przeprowadzałem testy na stronie Speedtest.net. Posiadam zrzuty ekranu rezultatów przeprowadzonych testów. Posiadam  router Orange Airbox 2 Plus, firmy Huawei model E5577Cs-321. Prędkość jaką mam to nie wiem szczerze, ale w informacjach (strona domowa) Airbox'a pisze: "Przepustowość Wi-Fi 20M". Ogólnie korzystam z laptopa, który bezprzewodowo łączy się z tym routerem. Drugi problem to sam router. Ogólnie chodzi o to, że w większości czasu pisze na wyświetlaczu LTE, ale zdarza się (dość często), że zmieni się na H+ i 3G. Z tą sprawą byłem w salonie Orange. Powiedziano mi, żebym router dał na meble, żeby był wyżej, wykonałem zalecenie i niestety nadal jest to samo co było. Zasięg u mnie to często dwie kreski, czasem trzy, od czasu, kiedy mam ten router nigdy czterech czyli-maksymalnego zasięgu nie było chyba, że router wziąłem ze sobą na zewnątrz to wtedy tak, i jeszcze polecono mi, żebym kupił router Huawei B315. I mam taką zagwozdkę, bo nie wiem co mam z tym fantem zrobić.  Prosiłbym o pomoc w tej sprawie, bo szczerze zgłupiałem, jak mam do tego podejść i co mam w ogóle zrobić. Umowa kończy mi się w tym roku ( wcześniej miałem pakiet taryfowy Smart Plan Multi II MNP, a teraz pakiet taryfowy Smart Plan LTE Wspólny na raty MNP). Dziękuję za zainteresowanie tematem, pozdrawiam 🙂 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Problem z szybkością internetu oraz router zmienia sieć.

@Anonim wypada sprawdzić na jakim paśmie pracuje modem LTE i dokupić antenę zewnętrzną, pokrewny temat, tak na koniec to słaby ten modem i jak po LTE chcesz korzystać to coś lepszego kup.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4
Anonim

Nie dotyczy

Problem z szybkością internetu oraz router zmienia sieć.

@Anonim wypada sprawdzić na jakim paśmie pracuje modem LTE i dokupić antenę zewnętrzną, pokrewny temat, tak na koniec to słaby ten modem i jak po LTE chcesz korzystać to coś lepszego kup.

Anonim

Nie dotyczy

Problem z szybkością internetu oraz router zmienia sieć.

Ja się tak za bardzo nie orientuję, ale sprawdziłem na stronie domowej tego mojego routera i pisze tak:

"Pasmo robocze: 2.4 GHz" czy to o to chodzi? Jeśli nie to jak znaleźć to na jakim paśmie pracuje router? 

Anonim

Nie dotyczy

Problem z szybkością internetu oraz router zmienia sieć.

To pasmo co podajesz to do wi-fi, LTE masz zeskanować, telefon uzbroić w aplikację i będzie wiadomo, anteny są na różne pasma do LTE, musisz wiedzieć z jakiego korzystasz, wtedy kupujesz antenę i montujesz za okno, będzie dobry sygnał, będzie większa szybkość na LTE.


Pracuję w Orange
  • 866
  • 1045
  • 73

Problem z szybkością internetu oraz router zmienia sieć.

Konto usunięte, ale może jeszcze pomoc się przyda. Spróbuj może na początek, na stałe ustawić na LTE w routerze. Najpierw trzeba rozłączyć połączenie z siecią. Później wejść w Ustawienia - Ustawienia połączenia - Ustawienia sieci. Tam zmienić Sieć na tryb tylko LTE. Następnie połączyć i spróbować ponownie. Jeżeli w LTE będzie chodzić słabo, to może na 3G lepiej zmienić.