- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z podłączeniem światłowodu.
Pozostaje Ci ruszyć sprawę od dołu. Spytaj pracowników o namiary do ich szefa. Następnie porozmawiaj z nim najlepiej osobiści. Oczywiście nic nie będzie mógł pomóc ale może poda Ci telefon do człowieka z Orange odpowiedzialnego za ten odcinek inwestycji. Z nim będziesz mógł omówić sytuację z Twoim domem. Znając życie też Ci powie że to nie od niego zależy wówczas poproś o telefon do jego szefa. Jest to żmudna droga i może nic nie dać ale jest cień szansy że dotrzesz do osoby decyzyjnej. Druga droga to przez sprzedawców usług. Często bardziej skuteczna. Zamów konkretne usługi razem z sąsiadem i najlepiej w salonie żeby to nie był pracownik wirtualny na infolinii. Później pozostaje Ci tylko systematyczne odwiedzanie salonu i przypominanie. Rozmawiaj tylko z kierownikiem w Twojej sprawie. Zaznaczaj że sieć jest wybudowana tuż obok Ciebie (podaj adresy). Jak gość będzie kumaty to znajdzie drogę do Wydziału Inwestycji.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »