- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z neostradą i orange
Witam Forumowiczów.
Sprawa wygląda tak,
początek usterek w 27.06.2017, ciągłe przerywanie neostrady i trzeszczenie w słuchawce,
na drugi dzień Panowie technicy naprawili, okazało się, że do 03.07.2017,
od tego dnia notoryczne zrywanie neostrady i trzeszczenie w słuchawce, na następny dzień Panowie zdiagnozowali problem, uszkodzona linia pod drogą (podczas prac kanalizacjii) i od 03.07 nic się w tym temacie nie dzieje, teraz mi przysłali sms, że usterka będzie przedłużona do 14.08, dzwonię na info tam nic, to co wiem to słyszę.
Faktura przyszła oczywiście normalna, wysłałem zażalenie.
Docelowo problem rozwiązaliśmy, że jak chcemy internet, odkładamy telefon na bok, ale tak się nie da.
Dzisiaj jest sygnał telefoniczny, ale nie ma wogóle neo.
Co mam robić bo łapy mi już opadają.
Żona prowadzi sprzedaż internetową, ate częste zrywanie synchronizacji jest już bardzo frustrujące.
Pozdrawiam Was !
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z neostradą i orange
Niczego się na infolinii nie dowiesz, bo te informacje dla pracowników infolinii są niedostępne.
Problem prawdopodobnie polega na tym że jeśli usterka jest pod drogą, to są przepychanki administracyjne, oczekiwanie na pozwolenie od urzędu miasta/gminy itp itd. Niestety nic nie zrobisz, musisz czekać. Jeśli dla Ciebie to nie jest do zaakceptowania, to musisz poszukac innego operatora, który bedzie swiadczył usługi na lepszym poziomie (ale pewnie tez i droższego).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z neostradą i orange
Dzięki
Ale ile te przepyczanki mogą trawać, po jakim czasie ja mogę to zmienić rozwiązując umowe z Orenge i przejść na nowego operatora (radiowego)?
Robisz aukcje i wysyłasz foty, a tu cholewka przerwa i analiza która poszła, a która nie !
Tak od miesiąca, coś mnie już trafia, są granice jednak przyzwoitości.
Pozdro i dzięki za szybką odpowiedź.
Zapomniałem dodać, że z usługą Tu i tam dostałem kartę z 5 gb z modemem alcatel , uruchomiłem ją, ale te 5gb jest nie wystarczające, czy mogę się domagać bez limitu do czasu usunięcia usterki ?