- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niedziałający internet
Dzień dobry, piszę w sprawie niedziałającego internetu na jednym z dwóch numerów. Mam wykupiony abonament. W miejscu zasięgu pojawią się normalnie LTE+ a na dole jest mały krzyżyk. SMSy przychodzą normalnie. Reset telefonu nie pomógł. Liczę na pomoc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niedziałający internet
Nie ma co gdybać, kontakt z Orange np. na czacie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niedziałający internet
@jag0da sprawdz ustawienia transmisji danych na tym telefonie i w ostateczności żeby wyeliminować uszkodzenie karty zamień między aparatami na chwilę obie SIM-ki. Jeśli ta niedzialajaca będzie śmigać w drugim aparacie zajmij się ustawieniami... Jeśli nie, to wina karty i reklamuje, ewentualnie wymień. Najpierw jednak delikatnie wyczyścić powierzchnię SIM
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niedziałający internet
@jag0da proponuję sprawdzić ustawienia APN:
https://www.orange.pl/omnibook/konfiguracja-internetu-mms-sms-w-telefonie
Dobrze jest też sprawdzić kartę SIM w innym telefonie, i inną kartę SIM na wadliwie działającym. Pozwoli to wyeliminować uszkodzenie karty SIM lub telefonu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niedziałający internet
@jag0da proponuję zacząć sprawdzać od "własnego podwórka" i wyeliminować wszystkie potencjalne problemy mogące mieć wpływ na takie działanie/niedziałanie usługi - to o czym mówią @agat13 i @ketrasaArtur , dopiero później zgłosić problem na infolinii/w BOK. Oczywiście informuj o postępach.