- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa internet w telefonie mimo wszelkich prób
Witam,
Piszę, gdyż mam problem z internetem w telefonie. Od 2 tygodni nie mam całkowicie dostępu do internetu, jestem bezradna i zła, gdyż co mogłam, to zrobiłam, czyli:
-ustawiałam punkty dostępu APN (resetowałam, ustawiałam ze stroną Orange, ustawiałam wg. zaleceń pani z infolinii)
-wymieniłam kartę SIM na nową (po poradzie pani z infolinii)
-sprawdzałam moją starą i nową kartę SIM w innym telefonie i tam również mój internet NIE działa
Zostało wysłane przez panią z działu technicznego zgłoszenie techniczne, po czym dostałam odpowiedź od Orange w smsie, że u nich jest wszystko dobrze, problem jest z moim aparatem (!) - sprawdzałam na innym telefonie, nie działa też! na moim inna karta z innej sieci działa i nie muze ustawiać punktów APN, operator ściąga je sam..
i wg nich problem punktami APN (które jak pisałam wyżej, ustawiałam wiele razy poprawnie, na rózne kombinacje).
w ten sposób Orange "załatwiło" sprawę i zamknęło status mojego zgłoszenia NIE ROZWIĄZUJĄC mojego problemu, bo internetu NADAL nie mam.
Co ja moge zrobić? już straciłam wszelkie pomysły i nadzieję, czas leci, płacić za abonament trzeba, pakiet jest pełny, zero wykorzystania, blokad tez żadnych nie ma.
POMOCY!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa internet w telefonie mimo wszelkich prób
Lilaa napisał(-a):Witam,
Piszę, gdyż mam problem z internetem w telefonie. Od 2 tygodni nie mam całkowicie dostępu do internetu, jestem bezradna i zła, gdyż co mogłam, to zrobiłam, czyli:
-ustawiałam punkty dostępu APN (resetowałam, ustawiałam ze stroną Orange, ustawiałam wg. zaleceń pani z infolinii)
-wymieniłam kartę SIM na nową (po poradzie pani z infolinii)
-sprawdzałam moją starą i nową kartę SIM w innym telefonie i tam również mój internet NIE działa
Zostało wysłane przez panią z działu technicznego zgłoszenie techniczne, po czym dostałam odpowiedź od Orange w smsie, że u nich jest wszystko dobrze, problem jest z moim aparatem (!) - sprawdzałam na innym telefonie, nie działa też! na moim inna karta z innej sieci działa i nie muze ustawiać punktów APN, operator ściąga je sam..
i wg nich problem punktami APN (które jak pisałam wyżej, ustawiałam wiele razy poprawnie, na rózne kombinacje).w ten sposób Orange "załatwiło" sprawę i zamknęło status mojego zgłoszenia NIE ROZWIĄZUJĄC mojego problemu, bo internetu NADAL nie mam.
Co ja moge zrobić? już straciłam wszelkie pomysły i nadzieję, czas leci, płacić za abonament trzeba, pakiet jest pełny, zero wykorzystania, blokad tez żadnych nie ma.
POMOCY!
Czyli wcześniej internet na tym numerze działał ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa internet w telefonie mimo wszelkich prób
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa internet w telefonie mimo wszelkich prób
Lilaa napisał(-a):
Tak, Internet przestał działać od początku lutego nie wiadomo z jakiego powodu, jest to numer który mam już paru ładnych lat na abonament, w którym mam pakiet internetowy, który zawsze działal bez problemu.
Czy w BOK sprawdzali, czy nie wyłączyła się transmisja danych na numerze lub nie masz włączonej jakiejś blokady ? Na stronie Mój Orange sprawdzałaś te blokady ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa internet w telefonie mimo wszelkich prób
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa internet w telefonie mimo wszelkich prób
Lilaa napisał(-a):
Wszystko było sprawdzane, blokad nie ma, połączenie sieciowe jest, nawet raz było odświeżane przez panią na infolinii, drugi raz wyłączyła i włączyła na nowo dostęp do internetu i nadal to nic nie dało. Wykorzystano na infolinii wszystko co można było, ja też, a dział techniczny olał sprawę kazac ustawić mi APN, co robiłam już dziesiątki razy i bez skutku. Do tego najważniejsze jest to, że w innym telefonie również Internet nie działa, więc wina nie leży po stronie mojego telefonu
Zamieniałaś karty z telefonem w orange, gdzie internet działa poprawnie ? Dla pewności, że problem leży po stronie sieci zrobiłbym to.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa internet w telefonie mimo wszelkich prób
Niestety nie mam nikogo z Orange (szczęściarze..) żeby to sprawdzić, ale postaram się jutro to zrobić, by wlozyc inną kartę Orange do mojego telefonu,bo mam jeden typ, kto by ją miał. Chociaż moja karta SIM w innym telefonie dzialala tak samo jak u mnie - wszystko ok poza internetem. Myślałam że dział techniczny mi pomoże, pani z infolinii zapewniała, że sprawa się rozwiąże..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa internet w telefonie mimo wszelkich prób
Lilaa napisał(-a):Niestety nie mam nikogo z Orange (szczęściarze..) żeby to sprawdzić, ale postaram się jutro to zrobić, by wlozyc inną kartę Orange do mojego telefonu,bo mam jeden typ, kto by ją miał. Chociaż moja karta SIM w innym telefonie dzialala tak samo jak u mnie - wszystko ok poza internetem. Myślałam że dział techniczny mi pomoże, pani z infolinii zapewniała, że sprawa się rozwiąże..
A zmieniałaś taryfę, przdłużałaś umowę itp. ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa internet w telefonie mimo wszelkich prób
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działa internet w telefonie mimo wszelkich prób
Lilaa napisał(-a):
Nic nie zmieniałam, kazdy dzień jak co dzień mijał, ostatnie "spore" wykorzystanie pakietu danych przypada na 31 stycznia (200mb) i od tamtej pory nic. Zaczęłam to wiązać z tą akcją masowych wyłączeń numerów od 1 lutego, że może to jakos wpłynęło .. bo wychodziłoby na to, że właśnie od wtedy nie działa. Choć mnie wyłączenia nie dotyczą, bo od dawna numer jest zarejestrowany, na abonament. Po prostu ręce opadają, pomocy nie mogę się doprosić ze strony Orange, nie wiadomo gdzie jest przyczyna 😞
Zamień te karty, jak pisałem wcześniej dla pewności. Jednak wg opisu, moim zdaniem problemem jest wyłączona transmisja danych na Twoim numerze. Dzwoniłym do BOK do skutku. Nawet teraz, z doświadczenia napiszę, że w nocy pracują chyba bardziej ogarnięci konsultanci.
- « Poprzedni
- Następny »