Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

LTE-pogorszenie zasięgu, zrywanie i spadek prędkości


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

LTE-pogorszenie zasięgu, zrywanie i spadek prędkości

Witam

Maszt w odległości 3 km od mojej lokalizacji 

Orange ID: 13350 (N!) 
Jakubów 139 - maszt własny

Maszt w odległości 6 km od mojej lokalizacji

Olszewice - gm. Kałuszyn, Mazowieckie 
Olszewice 81 - maszt własny
Orange ID: 15478 (N!) 

 

Internet domowy-Orange

router-ZTE MF286

 

Od razu napiszę że nie znam się zbytnio na tym wszystkim 😛


Jakiś miesiąc temu zasięg z Jakubowa był dużo lepszy(4/5 kresek-pasmo 800/900) niż jest teraz(2/3 kreski) co do pasm 1800/2100/2600 zasięg wynosił 2/3 kreski teraz łapie 1 czasami 2 

Prędkość internetu kiedyś-pasma(800/900)D:1/15 mb/s U:1/15 mb/s pasma(1800/2100/2600)D:10/30 mb/s U:5/15 mb/s.

Prócz tego że zasięg się pogorszył przez co spadły prędkości 😛 jest też problem z pingiem i oglądaniem  transmisji live ponieważ zwiesza live na kilka sekund po czym wraca do normy 
np.
CS:GO

obecny ping skacze między 90 a 500 

Oglądanie live(Twitch/YT)

zwiesza stream na kilka sekund i wraca do normy lub trzeba odświeżyć stronę by sie naprawiło

Ogólnie chodzi o to że znacznie pogorszył się zasięg/spadły prędkości/wysoki ping w grach/zwieszanie transmisji live jak i gry na kilka sekund tak jakby urywało połączenie 

Jeśli będzie trzeba coś podać to proszę pisać bo jak wspominałem nie znam się zbytnio na tym 😛

 

 

 

2 ODPOW. 2

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 22
  • 1
  • 0

LTE-pogorszenie zasięgu, zrywanie i spadek prędkości

Siemanko ja mam to samo,ale jestem z G.Śląska


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 2
  • 0

LTE-pogorszenie zasięgu, zrywanie i spadek prędkości