Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jak przeprowadzić test działania VoLTE?

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Jak przeprowadzić test działania VoLTE?

► Pytanie wyodrębnione z tematu Awaria VoLTE - Moderator Wiktor ◄

 


mmmmmm napisał(-a):

Jak tam? Z moich testow wynika ze nie dziala. Czy Orange nadal bedzie wprowadzal klientow w blad ze maja te usluge? Co tam sie dzieje?


@mmmmmm, możesz mi przybliżyć, jak to u mnie przetestować? Bo mam włączone a jestem zielony w nowych technologiach.

Volte.png

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 132
  • 112
  • 6

Jak przeprowadzić test działania VoLTE?

@AnonimNa dwa sposoby.

Wejdz w Informacje o urzadzeniu>stan

Wylacz wifi i upewnij sie ze masz LTE. Jesli w Stan rejestracji IMS jest "niezarejestrowano" to nie dziala. Mozesz to potwierdzic wykonujac polaczenie telefoniczne, jesli zmieni ci sie ikonka na 3G i zatrzyma transmisja danych - VoLTE z pewnoscia nie dziala.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 132
  • 112
  • 6

Jak przeprowadzić test działania VoLTE?

@AnonimNa dwa sposoby.

Wejdz w Informacje o urzadzeniu>stan

Wylacz wifi i upewnij sie ze masz LTE. Jesli w Stan rejestracji IMS jest "niezarejestrowano" to nie dziala. Mozesz to potwierdzic wykonujac polaczenie telefoniczne, jesli zmieni ci sie ikonka na 3G i zatrzyma transmisja danych - VoLTE z pewnoscia nie dziala.

Anonim

Nie dotyczy

Jak przeprowadzić test działania VoLTE?

@mmmmmm, chyba jest dobrze i działa. Wykonałem wcześniej jedno połączenie i jedno odebrałem...chociaż...z drugiego próbowałem raz na SG i w tym łączącym usłyszałem komunikat o blokadzie, ale z rodziny ktoś zadzwonił na SG i było ok. Tak też może się to objawiać, że nie uzyska się połączenia?

IMS.PNGLTE.PNG

Tylko trochę dziwne, bo screenshotsa z SG nie można tutaj dodać. Trzeba inaczej kombinowaćEmotikon: Bardzo szczęśliwy