- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Hej! Może ktoś z Was będzie w stanie pomóc - od jakichś 3 dni internet mobilny/wifi działają bardzo powoli, download poniżej 1 MB. Opłata była dokonana jeszcze zanim zwolnił a na stronie flyboxa widać że zostało jeszcze 8 GB transferu. Co może być przyczyną? Dodam jeszcze, że na stronie downdetector było ostatnio dużo zgłoszeń o awarii (Wrocław). To trwa nadal czy o co chodzi?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@ocochodzi najbliżej Twojej lokalizacji ą nadajniki z następującymi zakresami LTE:
- Wrocław, ul. Daszyńskiego ID: 2391, LTE 800, LTE 1800, LTE 2100, LTE 2600, brak planów rozbudowy, usterka powinna już zostać usunięta.
- Wrocław, ul. Wyszyńskiego ID: 77286, LTE 1800, LTE 2100, LTE 2600, brak planów rozbudowy, usterka powinna już zostać usunięta.
- Wrocław, ul. Jaracza ID: 42833, LTE 800, LTE 1800, LTE 2100, LTE 2600, brak planów rozbudowy, usterka planowana data usunięcia początek marca 2020 r.
- Wrocław, ul. Słomińskiego, budowa nowego nadajnika, planowana data oddania maj 2021 r. LTE 1800, UMTS 900, UMTS 2100 - może jeszcze ulec zmianie.
Faktycznie spora usterka bo jeszcze kilka nadajników w okolicy jest w trakcie serwisowania, więc może już lada chwila się poprawić prędkość, bądź jeszcze chwilę potrwają utrudnienia.
Utrudnienia wynikają niestety z poważnej usterki w Twojej okolicy i nie są związane z płatnościami. Po prostu nieszczęśliwy zbieg okoliczności. Musisz jeszcze chwilkę uzbroić się w cierpliwość. Czasami przy dużych awariach trochę czasu potrzeba na usunięcie. Przypuszczam, że technicy w miarę szybko się uwiną z naprawami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flybox LTE+/4g transfer
@ocochodzi czy możesz podać dokładniejszą lokalizację, miejscowość, przynajmniej ulica? Będzie można namierzyć nadajnik z którego ewentualnie korzystasz i sprawdzić co się dzieje. Skoro są awarie, to możne być ograniczenie zasięgu, jak i wolniejsza prędkość internetu.
Nie jest to uzależnione od opłaty abonamentowej. Raczej od ilości pobranych danych jak i obciążenia nadajnika.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flybox LTE+/4g transfer
@ketrasaArtur dzięki za odp :cathappy: ulica to Karola Miarki. Po prostu trochę to wygląda jak ucięcie prędkości.. Nie pomaga również to, że nie da się zalogować na Mój Orange z powodu pracy technicznych..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flybox LTE+/4g transfer
@ocochodzi tak wyszło i nałożyły się dwie sprawy. Prace serwisowe zostały zapowiedziane i do poniedziałku potrwają. Natomiast obciążenie awaria nadajnika już mniej da się przewidzieć, ale podejrzewam, że już sprawa jest w toku i będzie w niedługim czasie naprawione.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flybox LTE+/4g transfer
@ketrasaArtur ok, czyli rozumiem, że problem jest z ''zewnątrz'' i nie ma nic wspólnego z wykorzystaniem transferu czy nieopłaconą fakturą? gdzie można dowiedzieć się czegoś więcej na ten temat? bo na down detector widnieje informacja, że obecnie nie ma problemów z orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@ocochodzi najbliżej Twojej lokalizacji ą nadajniki z następującymi zakresami LTE:
- Wrocław, ul. Daszyńskiego ID: 2391, LTE 800, LTE 1800, LTE 2100, LTE 2600, brak planów rozbudowy, usterka powinna już zostać usunięta.
- Wrocław, ul. Wyszyńskiego ID: 77286, LTE 1800, LTE 2100, LTE 2600, brak planów rozbudowy, usterka powinna już zostać usunięta.
- Wrocław, ul. Jaracza ID: 42833, LTE 800, LTE 1800, LTE 2100, LTE 2600, brak planów rozbudowy, usterka planowana data usunięcia początek marca 2020 r.
- Wrocław, ul. Słomińskiego, budowa nowego nadajnika, planowana data oddania maj 2021 r. LTE 1800, UMTS 900, UMTS 2100 - może jeszcze ulec zmianie.
Faktycznie spora usterka bo jeszcze kilka nadajników w okolicy jest w trakcie serwisowania, więc może już lada chwila się poprawić prędkość, bądź jeszcze chwilę potrwają utrudnienia.
Utrudnienia wynikają niestety z poważnej usterki w Twojej okolicy i nie są związane z płatnościami. Po prostu nieszczęśliwy zbieg okoliczności. Musisz jeszcze chwilkę uzbroić się w cierpliwość. Czasami przy dużych awariach trochę czasu potrzeba na usunięcie. Przypuszczam, że technicy w miarę szybko się uwiną z naprawami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flybox LTE+/4g transfer
Bardzo Ci dziękuję, teraz przynajmniej wiem co robić a właściwie, że nic nie mogę zrobić :catwink: Pozdrawiam!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flybox LTE+/4g transfer
@ocochodzi mam nadzieję, że technicy szybko uporają się z serwisowaniem nadajników, aby można było bez kłopotów korzystać z internetu. Proszę się uzbroić w cierpliwość i za jakiś czas uruchomić router ponownie, sprawdzić jak będzie funkcjonował internet.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Transfer tylko 3Mb/s. czasem 5. Czy tylko ja tak mam?
Update: jednak po 'rozmowie' z inteligentnym botem Orange na infolinii okazało się, że przelew nie dotarł, stąd te obniżenie prędkości.. Dziwna sytuacja, w każdym razie po opłaceniu ponownie internet szybko wrócił do stanu używalności. Będę sprawę wyjaśniać, zostawiam natomiast powód w razie gdyby ktoś miał kiedyś podobny problem 😉 @ketrasaArtur raz jeszcze bardzo dziękuję za pomoc! 😀
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flybox LTE+/4g transfer
@ocochodzi sprawdź sobie w historii płatności w swoim banku i najlepiej tą płatność zapisz w PDF-ie, a następnie skontaktuj się z Orange najlepiej an czacie i jako załącznik podaj dokonaną opłatę.
Trzeba sprawę wyjaśnić sprawę, bo bez sensu jest płacić za ten sam abonament podwójnie.
Sprawdź dokładnie na jaki numer konta dokonana została płatność.
Ja w tamtym miesiącu na szczęście zamiast kaski do Orange przesłałem na swój drugi numer konta 😉 Pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło odkąd opłacam abonament w Orange.
Cieszę się, że sprawa już wyjaśniona z prędkością internetu. Szkoda, że płatność za szwankowała.