- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Od jakiegoś czasu męczę się z internetem LTE. Sprawa wygląda następująco. Kilka miesięcy temu kupiłem na próbę internet LTE gdyż w moim miejscu zamieszkania brak jest infrastruktury kablowej. Transfery super 40/50Mbit. Byłem pod wrażeniem i namówiłem szefa w firmie na rezygnację z internetu DSL gdyż tam mieliśmy transfer max 8 Mbit. Za jakiś czas Pani z orange namówiła mnie na jeszcze jeden internei i teraz zaczynają się problemy gdyż internet zaczął być chyba blokowany. Na 3 internetach stacjonarnych LTE w godzinach wieczornych i w weekendy mam transfery 1 do 7 Mbit co uważam za kpinę. Najlepsze jest to że myślałem że to wina obciązenia sieci ale grubo się pomyliłem bo wsadzając do routera kartę z telefonu nagle uzyskuję transfer 40Mbit i za chwilę zmieniam kartę na tą od internetu LTE i znowu mam 6 Mbit. Chyba orange robi sobie jaja ze swoich klientów.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy też macie problemy z LTE
Abonament mam bez limitu i nie korzystam z sieci P2P. Dzieje się tak na 3 abonamentach LTE. Jeśli byłby to lejek to na karcie LTE i karcie z telefonu na tym samym routerze byłby ten sam transfer a mając włożoną kartę od internet mam np 7 Mbit wkładam kartę od telefonu i pokazuje np 36 Mbit i za minutę wkładam z powrotem kartę LTE i znowu mam 7 Mbit więc coś tu jest nie halo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy też macie problemy z LTE
Ew. warto sprawdzić kartę sim w innym urządzeniu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy też macie problemy z LTE
@Remii Czy zalecony kontakt z BOK pomógł wyjaśnić tą kwestie? Jeśli tak oznacz proszę odpowiedź jako rozwiązanie, to pomoże innym szybko ja wyszukać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy też macie problemy z LTE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy też macie problemy z LTE
@Bugi64 Orange nie upadnie, jest za duży, żeby upaść. Klienci nagle nie zaczną opuszczać tej firmy raczej się na to nie zanosi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy też macie problemy z LTE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy też macie problemy z LTE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy też macie problemy z LTE
Jak gdzieś jest marny internet to winne jest pośrednio jakieś lobby ekologiczne to jest jakiś kompletny bełkot.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »