- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe odmowy w kwestii podłączenia światłowodu. Pomocy!
W sumie i tak nie mam nic do stracenia. Dzięki za podpowiedź 😀. Jest jeszcze jedna dobra duszyczka na forum ,która stara mi się pomóc w temacie i czekamy co się wydarzy.
Jeśli to nic nie wskóra to spróbuję się skontaktować z UKE.
Dziękuję 😉
Od dwóch lat odbijam się od ściany, jedni od drugich odbijają "piłeczkę" a człowiek powoli traci wiarę w to,że się uda. 🥹
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe odmowy w kwestii podłączenia światłowodu. Pomocy!
@Tomiii napisałeś wniosek odręcznie i wysłałeś pocztą? Na ten adres
ul. Giełdowa 7/9,
01-211 Warszawa
Czy mail wystarczył?
Znalazłem kontakt telefoniczny do UKE w Lublinie (moje województwo) myślicie że warto tam uderzać? Czy lepiej od razu do prezesa?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe odmowy w kwestii podłączenia światłowodu. Pomocy!
@Natka_1990 u mnie podobnie tylko ja mam słup 500 metrów od domu.. Od trzech lat się meczę i taka sama sytuacja, odbijanie piłki i kręcenie się w kółko.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe odmowy w kwestii podłączenia światłowodu. Pomocy!
Szczerze przyznam,że pisma nie pisałem-w sensie listu.
Pisałem maile,robiłem zgłoszenia i zwyczajnie mnie ignorowali.
Ba,na infolinii "nie" zwykły konsultant powiedział wprost,że oni nie odpisują na listy, bo mają ich mnóstwo i skoro czegoś nie można zrobić (bo tak system pokazuje) to jest się na przegranej pozycji bo nikt tą sprawą nie chce się zająć.
Pracownik z uke mówił,że oni mają bezpośredni kontakt (nie tak jak My) i faktycznie po 5 dniach otrzymywał on konkretne odpowiedzi,gdzie ja nie otrzymywałem ich wcale.
Tylko,że mój budynek był w projekcie popc i na słupie był przeznaczony światłowód dla mnie (podpisany kabel z nr budynku) i zapewne to sporo pomogło-chociaż projekt był zakończony 3 lata wcześniej.
Jeśli będziecie kontaktować się z uke to warto dołączyć istotne zdjęcia i dać obszerny opis wraz z tym ile czasu tym się zajmujecie,jakie odpowiedzi otrzymujecie i jak widzicie możliwość montażu światłowodu.
W zasadzie to jest tylko taka formułka jakoby się pisało do prezesa-tak oficjalnie😉
Normalnie otrzymuje to pracownik.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe odmowy w kwestii podłączenia światłowodu. Pomocy!
@Natka_1990 jak nie byłeś na pierwotnych listach do realizacji kiedy budowano sieć to teraz pozostaje tylko pisać pismo do Skierniewic o dorejonizowanie. Żeby Cię podłączyć to trzeba otworzyć nowe zadanie. Dla jednego klienta nikt tego nie robi. Ale może w tej miejscowości znajdzie się wiecej takich osób.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe odmowy w kwestii podłączenia światłowodu. Pomocy!
Pismo już bylo pisane w tamtym roku w październiku do Skierniewic o dorejonizowanie. Cała ulica na której mieszkam jest "wyłączona" z dorejonizowania oprócz jednego sąsiada,który mieszka obok i jako jedyny ma światłowód na naszej ulicy. 🤌
Jest też parę osób,które walczą z Orange ale oni tak samo jak my mają ciągla odmowę.
P.S. Wniosek o dorejonizowanie jest cały czas w systemie tylko odpowiedzi brak.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe odmowy w kwestii podłączenia światłowodu. Pomocy!
To nic tu więcej nie poradzimy. Swoją drogą dziwna sytuacja że na całej ulicy podłączyli jeden dom to co reszta domów dobudowała się później czy tez leżą gdzieś daleko od tego podłączonego?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe odmowy w kwestii podłączenia światłowodu. Pomocy!
Dziwne, dziwne ale niestety prawdziwe. Nie, to jest ciąg domów praktycznie w jednej linii i żaden nie jest nowo wybudowany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe odmowy w kwestii podłączenia światłowodu. Pomocy!
Podaj adres to sprawdzę na mapach. Może on nie ma światłowodu tylko zwykłą miedzianą linię. Może być też taka sytuacja że jego dom był w ciągu słupów lub kanalizacji z drugiej ulicy i dlatego się załapał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe odmowy w kwestii podłączenia światłowodu. Pomocy!
Rzuć okiem na kable.
Na zdjęciu dostrzegam karteczki/etykiety przypięte do kabelków.
Zwróć uwagę czy widnieje tam kabelek przypisany do Twojego nr domu.