Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak odpowiedzi na pismo ws. przesunięcia słupa

ROZWIĄZANE

Pracuję w Orange
  • 826
  • 1135
  • 31

Brak odpowiedzi na pismo ws. przesunięcia słupa

@marderZarówno rozmowa jak i czat jest zapisywana, więc nie bardzo rozumiem.


Poziom 20, Pasjonat
  • 957
  • 2199
  • 3

Brak odpowiedzi na pismo ws. przesunięcia słupa

przepraszam, że się czepiam ale rozmowa chyba jest nagrywana 😉

no chyba, że ktoś zapisuje i są stenogramy - to już inna sprawa 😄 


Poziom 20, Pasjonat
  • 770
  • 1078
  • 4

Brak odpowiedzi na pismo ws. przesunięcia słupa

Zapisywana jest ale dla wewnętrznych procedur w firmie a nie dla klienta. Dostanie takich nagrań pewnie wymaga kolejnych miesięcy składania wniosków, proszenia się, umotywowania itd


Poziom 11, Recenzent
  • 2
  • 0
  • 1

Brak odpowiedzi na pismo ws. przesunięcia słupa

Na czacie MAX mnie cały czas zbywał. 

Na infolinii przekierowali do działu reklamacyjnego i od nowa napisano zgłoszenie. 

 

Mój wcześniejszy list zaginął w akcji.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście