- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria extra sim na Apple Watch
Orange skasowało wątek, z którego można było dowiedzieć się, co robić, jak nie da się - a nie da się od ponad miesiąca - wgrać e-sim na Apple Watch przez aplikację Watch z powodu technicznych problemów Orange.
Drodzy Użytkownicy, proponuję pisać do mediów (Niebezpiecznika na początek) i w mediach społecznościowych, bo to zagrania monopolisty. To nie te czasy. Nie płacimy im za to, żeby usługa była niedostępna, a oddolne próby rozwiązania problemu ukrywane z powodów wizerunkowych.
Bo czy komuś od wczoraj udało się wgrać samodzielnie extra sim na Apple Watch?
Jeśli tak - to skasuję ten wpis. Jeśli nie, poinformujmy opinię publiczną o tym, w jaki sposób działa Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria extra sim na Apple Watch
Ja dostałem info że usuwają temat bo są tam treści które wprowadzają w błąd 😅.
A wszytko na czym bazujemy to informacje z ich oficjalnych stron np.
https://www.orange.pl/view/esim-dla-firm
Tu jak byk jest napisane że są dwie metody aktywacji i skoro przez aplikację watch nie działa to niech zaczną aktywować sposobem dla klientów korporacyjnych czyli numer EID. W szczególności ze juz od miesiąca sie męczą z tym problem i termin naprawy ciągle przesuwają.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria extra sim na Apple Watch
Samodzielnie nie - a próbowałem 2 miesiące (od 01.05.)
Dopiero wczoraj (tj. 30.06.) dzięki poradom z forum i miłej Pani konsultantce, która jako jedna chyba z niewielu umiała wgrać mi e-sim (po podaniu numeru EID) w końcu mam działający extra sim na Apple Watch.
Osobiście też jestem przeciwny skasowaniu wątku i usuwaniu moich postów, o czym napisałem w odpowiedzi na mail od Wiktora.
Pozdrawiam wszystkich z naszej dyskusji i dziękuję za pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria extra sim na Apple Watch
@Lollek97 No właśnie!
usunięcie wątku to raczej próba ukrycia przedłużającej się awarii w Orange i niekompetencji pracowników infolinii.
Pewnie ten wątek też skasują, ale te dyktatorskie metody spowodują tylko większą burzę.
Przydałoby się oświadczenie ze strony Orange, szczere przeprosiny i informacje, co i jak skutecznie można zrobić, żeby extra sim działał na Apple Watch. A nie usuwanie wątku, który był jedynym źródłem wiedzy dla sfrustrowanych użytkowników.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria extra sim na Apple Watch
Również dostałem informację, że wątek został skasowany, ponieważ wprowadzał w błąd.
Trudno się z tym zgodzić, ponieważ tylko dzięki tym (już skasowanym) informacjom udało mi się podłączyć zegarek do sieci Orange.
Zamiast kasować wątki na forum Orange powinno do czasu usunięcia awarii stworzyć obejście problemu, choćby przesuwając klientów indywidualnych do takiej samej procedury, jaką muszą zastosować klienci korporacyjni - poprzez wpisanie EID zegarka przez konsultanta.
@orange- każdy ma problemy, w zakresie IT bywają one wielowymiarowe i trudne do usunięcia. Dla mnie istotne jest, że udało się doprowadzić sprawę do końca - nie byłoby to takie łatwe gdyby nie inni użytkownicy tego forum. Jeśli informacje tutaj są "niepolityczne" dla firmy stwórzcie stronę informacyjną, na której Wasi klienci dowiedzą się co zrobić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria extra sim na Apple Watch
No mi sie też szczerze wydaje że usunęli wątek tylko dlatego żeby ukryć niekompetencję osób pracujących na ich infolinii. Bo nawet na ich Facebooku widziałem posta jak jakaś klientka się żaliła ze musiała instruować osobę z infolni jak ma jej aktywować esimke po nuemrze EID xD.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria extra sim na Apple Watch
@Emmoi Zgadzam się w 100 proc.!
wystarczyło tu, na tym forum, wytłumaczyć, co się stało i co powoduje problemy, a nie zakopywać temat pod dywan i udawać, że wszystko gra, a informacje, dzięki którym mnie też udało się wgrać extra sim - wykasować.
Przecież temat zaraz znów wypłynie…
@tuskenr Ciekawe, co na to Wiktor, mój glos sprzeciwu też dostał 🙂
________________
* Scalenie wpisów – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria extra sim na Apple Watch
Cześć. Wytyczne zgodnie z naszą bazą wiedzy są takie żeby nie dodawać Ekstra eSIM dla Apple Watch przez podanie EID Klienta. Jest to przeznaczone tylko dla Klienta korporacyjnego a nie indywidualnego. Jeżeli ktoś ma błąd, to należy sprawdzić czy nie ma usług wykluczających się.
Te są tutaj w punkcie 2: https://www.orange.pl/omnibook/ekstra-karta-esim
Gdyby błąd wynikał z innej przyczyny, to doradca powinien zrobić zgłoszenie techniczne, po którym podaje jego numer oraz termin realizacji. To wszystko – nie ma i nie było komunikatu o globalnej awarii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria extra sim na Apple Watch
Rozumiem, że dodawanie e-sim przez EID Klienta nie jest zgodne z Państwa zaleceniami, ale czekając 2 miesiące i nie mogąc się zalogować, by dodać extra sim poprzez aplikację Watch w iPhone, co by Pan zrobił?
Wg. mnie nie mam i nie miałem żadnych usług wykluczających się (podanych w pkt. 2), zresztą zgłaszając problem do BOK - oczekuję jego rozwiązania nawet gdybym takie wykluczające się usługi miał.
Konsultant powinien ewentualny problem rozpoznać, dać rozwiązanie/poradę a klient (czyli ja) powinien móc zrobić coś wg. podanych instrukcji, by extra sim działał.
A u mnie było zgoła inaczej - porady konsultanta to: proszę zrestartować apple watch i iPhone lub wylogować się z aplikacji Mój Orange. Zero konkretów - tylko gdybanie, które przyniosło też zero rezultatów i nie naprawiło sprawy.
Poza tym zgłoszenie techniczne konsultant dał - na początku maja i miałem dostać sms-a następnego dnia, jak naprawić problem. Po 3 tygodniach oczekiwania (nic się nie zdażyło) nie wytrzymałem i zgłosiłem się ponownie do działu technicznego. I znowu nic - zero odzewu i rezultatów. Jedyny odzew to ankieta bym ocenił konsultanta 😞
Ale za to dowiedziałem się od konsultanta, że macie awarię od początku maja, nad którą pracują informatycy (i że sprawa będzie naprawiona ok 16 czerwca, a kolejny powiedział że do 30 czerwca). Mówili mi o tym dwaj różni konsultanci. A Pan teraz twierdzi, że awarii nigdy nie było.
Komu mamy wierzyć, jeśli jedni pracownicy Orange, mówią tak a drudzy inaczej?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria extra sim na Apple Watch
@MiroMir Serio? SERIO???!
Po pierwsze, użytkownicy Apple Watch wiedzą, że chodzi o extra e-sim, który ma być wgrany na zegarek. Po to niektórzy z nich przenosili się z numerem do Orange. Jak ktoś pisze „e-sim” - to jest skrót myślowy, każdemu chodzi o usługę umożliwiającą korzystanie z Apple Watch cellular.
Moje informacje o tym, że są problemy techniczne w Orange po aktualizacji aplikacji Watch przez Apple pochodzą od dwóch doradców infolinii Orange oraz od doradcy z chatu Orange. Awarię w Orange potwierdziło też Apple, z którym ja i inni użytkownicy się kontaktowaliśmy.
Rozmowy z chatu mam zachowane, a te z infolinią są nagrywane, zatem łatwo to zweryfikować, podając odpowiednie dane.
Użytkownicy skasowanego wątku wielokrotnie otrzymywali z infolinii Orange informacje o problemach technicznych występujących po aktualizacji oprogramowania Watch i przewidywane daty naprawienia tego.
Zatem tym postem raczej nikogo nie przekonasz, że problemów technicznych z wgrywaniem extra e-sim na Apple Watch nie ma i nie było.
A jeśli faktycznie jest jakaś wykluczającą uruchomienie usługa (czyli co dokładnie?), to chyba doradcy z infolinii powinni o tym wiedzieć i powiedzieć użytkownikowi oraz doradzić, co ma zrobić, żeby mógł uruchomić usługę.
To niestety nie spotkało żadnego z użytkowników skasowanego wątku.
Poza tym użytkownicy skasowanego wątku zgłaszali problemy techniczne - tylko nie były one przez Orange rozwiązywane.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »