Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Światłowód w piwnicy i co dalej?

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29350
  • 21408
  • 1269

Światłowód w piwnicy i co dalej?

A nie dostałeś wcześniej mniejszej faktury lub mailem info o korekcie?
Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 613
  • 1357
  • 20

Światłowód w piwnicy i co dalej?

Owszem, na 7,98 zł ....
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 29350
  • 21408
  • 1269

Światłowód w piwnicy i co dalej?

To korekta taka mała?
Highlighted

Pracuję w Orange
  • 701
  • 814
  • 23

Światłowód w piwnicy i co dalej?

@JozefgŻeby tu na cokolwiek odpowiedzieć to potrzeba kilku informacji. Z jakiej na jaką promocję przechodziłeś? Od kiedy weszły nowe warunki? Jaki masz okres rozliczeniowy? Czy uległ zmianie? Czy oprócz tv był jakiś sprzęt dodatkowo na raty? Czy na fakturze były jakieś bonifikaty(odliczenia) za usługę na miedzi? Poprzednia faktura była na 7,98? dobrze zrozumiałem? Jakie i za co były tam opłaty? Jak widać pytań jest dużo. Zanim powiem ,że zostałeś wprowadzony w błąd przez pracownika to jestem ciekaw odpowiedzi na te pytania. Wspomniałeś, że udasz się do salonu. Mam nadzieję, że sprawę wyjaśnisz i wszystko będzie ok z opłatami.

 

Pozdrawiam

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 613
  • 1357
  • 20

Światłowód w piwnicy i co dalej?

Jestem po dość długiej rozmowie w salonie....

Pan Konsultant początkowo dość swobodnie podszedł do mojej reklamacji ale w miarę "wgryzania się" w dostarczone dwie faktury zaczął podchodzić do tematu dość solidnie.

Okazało się że znalazły się tam pozycje które nie bardzo wiadomo skąd się wzięły i nieprawidłowo naliczono cenę za pakiet Love.

Reklamacja poszła do centrali ponieważ to jest poza kompetencjami lokalnego salonu...

 Tylko nie pytajcie o szczegóły bo nie potrafię wyjaśnić, kazano czekać na odpowiedź i korektę do dwóch tygodni.

  No to czekam....   :cattongue:

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 613
  • 1357
  • 20

Światłowód w piwnicy i co dalej?

Szybko dostałem SMS z informacją że reklamacja została uznana i kwota 30 zł będzie uwzględniona w kolejnej fakturze.

Ale czekam na tą fakturę bo nie wiem jak to rozumieć - jednorazowo? na każdej kolejnej? 

 Konsultant kazał czekać ....  :smileytongue:

Highlighted

Poziom 24, Specjalista
  • 613
  • 1357
  • 20

Światłowód w piwnicy i co dalej?

Uffff

Minęło trochę czasu aż wczoraj nareszcie dotarła kolejna czyli marcowa faktura i korekta.

Nie wszystko z tych wyliczeń zrozumiałem ale dodałem sumy styczeń, luty, marzec i wpłaciłem należność

Coś mi tam nie pasowało a że miałem drugą komórkę do przedłużenia  więc pojechałem do dyżurnego salonu. 

 Luksus!   Byłem jedynym klientem! 

  Pani Konsultantka przejrzała moje konto, potem cierpliwie wytłumaczyła w czym był problem.

 Podobno błąd systemu i stąd powstał bałagan na koncie. Znalazła jeszcze jakiś błąd ale stwierdziła ze sama zareklamuje aby już do końca wszystko wyprostować. 

  Tylko:

 Dlaczego to trwało aż 3 miesiące?

 Dlaczego sposób rozliczeń jest tak pokrętny że mało kto jest w stanie się w tym połapać?

 

A stracone nerwy??? 😞