Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Łączenie różnych SMSów - nielogiczna treść

ROZWIĄZANE

Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 1436
  • 6227
  • 42

Łączenie różnych SMSów - nielogiczna treść

Cześć, może macie jakieś sugestie, z czego może wynikać sytuacja gdzie dostaję danego SMSa i część jest do mnie (logiczny kontekst), często ta część jest ucięta i nagle jakaś irracjonalna treść, typu: dostaję listę zakupów która jest urwana i nagle w treści "pracuję jako pielęgniarka". 🙂

Problem dotyczy SMS Orange (Xiaomi Mi 9, Messeger do SMS od Google) <-> Nju Mobile (Huawei P10 lite, domyślny klient SMS).

Problem występuje rzadko. Ale się zdarza. Jakieś pół roku temu było to dość częste, może nawet codzienne. Obecnie miałem taki przypadek ostatni wczoraj, wcześniej dobrych kilka tygodni spoko. I tylko z tym jednym numerem. Też zdarzyło się że SMS nie dotarł mimo raportu.

A może ktoś spotkał się się takim samym problemem?

Czy możliwe że problem po stronie sieci czy niemożliwe i problem softwarowy w końcowych urządzeniach?

Pegasus?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Łączenie różnych SMSów - nielogiczna treść

@tolekja obstawiam oprogramowanie telefonu, czasem bugi też są, mam Xiaomi Mi9, ale mało sms piszę, ba wersja europejska, ale sporo jest na rynku globalnych wersji i typowych chińczyków, tam sms może być dziwny, ba co innego wyświetla wpisanego, co innego wyśle. Jeszcze dodam... Jak oczekujesz dobrego sprzętu i poprawnych funkcji i działań, to chińskie telefony trzeba skreślić, jeśli się ma chiński sprzęt to trzeba się liczyć z problemami, ba jest nietrwały na dodatek.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3
Anonim

Nie dotyczy

Łączenie różnych SMSów - nielogiczna treść