- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam
Jak to jest w tym orange ze mam orange love i do tego urządzenie na raty umowa się kończy pod koniec kwietnia i nie mogę przedłużyć na nowa umowę wraz z urządzeniem na raty jak i bez urządzenia na raty nawet żaden komunikat mi się niewyświetlań jak chce przejść do wysyłki to kwadracik się kreci i po chwili dalej nic
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Akurat dostałem inne urządzenie na raty ale nie narzekam i tak to jest awaryjne. A poza tym wszystko ok.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy problem
@myrkysfara sprawdź czy dodano coś do koszyka, wyczyść koszyk, wyloguj się z konta, wyczyść ciasteczka w przeglądarce, zaloguj się z powrotem na konto i spróbuj złożyć zamówienie od nowa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy problem
Przez konsultanta tez odmowa była komunikat mu się pokazał ze nie mogę skorzystać z abonamentu tylko z oferty na kartę lub flex, tez wprowadzał ze sprzętem i bez sprzętu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy problem
@myrkysfara dziwne to jest, kończy Ci się umowa i nie możesz skorzystać z przedłużenia?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy problem
To teraz w Orange norma.
Tu masz podobny temat:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy problem
@myrkysfara musisz próbować różnymi kanałami czy to w salonie, telefonicznie przez konsultanta, dalej przez Mój Orange, w końcu się uda - jak to mawiają "dąż uparcie do celu".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy problem
Dostałem tez maila od orange ze 28.04 kończy mi się umowa i poniżej link do przedłużenia tej umowy i wchodząc na niego nie mogę przedłużyć dalej umowy bez urządzeń brak jakiego kolwiek komunikatu kwadracik się kreci i na punkt 3 nie przechodzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy problem
@myrkysfara cóż można powiedzieć, pozostaje Ci próbować do skutku (jeżeli się nie zrazisz) i życzyć powodzenia w bojach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy problem
Dzisiaj po szlem do salonu i przedłużyłem umowę, musiałem chwilkę poczekać bo była ręczna weryfikacja.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »