Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 4, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Dział utrzymania klienta - podobno nie istnieje

Witam,

 

Jakoś na początku września otrzymałem telefon od pani która przedstawiła się z działu utrzymania klienta Orange w sprawie przedłużenia umowy która kończy mi się w dniu 10.10.2019 niestety jechałem autem i poprosiłem o kontakt za pół h. jednak do dziś nikt nie oddzwonił z ofertą.

Zadzwoniłem więc sam (3x) i za każdym słyszałem odpowiedź absurdalną "taki dział u nas nie istnieje"..

Czy wszyscy konsultanci kłamią czy nie ma już samego Orange tylko firmy podwykonawcze?

Zadzwoniłem do sklepu Orange i dowiedziałem się że to firma zewnętrzna pod szyldem Orange i nie mają żadnych praw do dawania rabatów - tylko to co na stronie.

 

Innym razem jak rozmawiałem to od pana konsultanta również dowiedziałem się że nie ma takiego działu ale w czym pomóc i zaoferował mi opcję obniżenia abonamentu z 55zł na 45zł w programie jakimś tam dla lojalnych klientów ale chciałem przemyśleć i podjąć decyzję.

 

Niestety znów jak oddzwoniłem to usłyszałem odpowiedzi że nie ma takiego programu, od innego usłyszałem że jest ale tylko 5zł rabatu.

 

Co jest z tym Orange? czy naprawdę nie zależy im na klientach i wszyscy ściemniają?

 

Moje pytanie brzmi czy jest jakakolwiek możliwość skontaktować się z kimś komu zależy na kliencie? Niech ten dział się nazywa "wesołe krasnoludki", mnie interesuje dostać coś więcej niż w ofercie dla nowych klientów a narazie proponuje mi się 12gb zamiast 40gb które mam obecnie..

 

Pozdrawiam

Michał

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 30, Ekspert
  • 1608
  • 1503
  • 90

Dział utrzymania klienta - podobno nie istnieje

@Smyszek21 Niestety. Śmiem twierdzić, że 3/4 Orange to firmy zewnętrzne.

Jeżeli moja odpowiedź była dla Ciebie pomocna, oznacz post jako rozwiązanie lub daj lajka Emotikon: Szczęśliwy

0 Lubię to
Odpowiedz