- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dział utrzymania klienta - podobno nie istnieje
Witam,
Jakoś na początku września otrzymałem telefon od pani która przedstawiła się z działu utrzymania klienta Orange w sprawie przedłużenia umowy która kończy mi się w dniu 10.10.2019 niestety jechałem autem i poprosiłem o kontakt za pół h. jednak do dziś nikt nie oddzwonił z ofertą.
Zadzwoniłem więc sam (3x) i za każdym słyszałem odpowiedź absurdalną "taki dział u nas nie istnieje"..
Czy wszyscy konsultanci kłamią czy nie ma już samego Orange tylko firmy podwykonawcze?
Zadzwoniłem do sklepu Orange i dowiedziałem się że to firma zewnętrzna pod szyldem Orange i nie mają żadnych praw do dawania rabatów - tylko to co na stronie.
Innym razem jak rozmawiałem to od pana konsultanta również dowiedziałem się że nie ma takiego działu ale w czym pomóc i zaoferował mi opcję obniżenia abonamentu z 55zł na 45zł w programie jakimś tam dla lojalnych klientów ale chciałem przemyśleć i podjąć decyzję.
Niestety znów jak oddzwoniłem to usłyszałem odpowiedzi że nie ma takiego programu, od innego usłyszałem że jest ale tylko 5zł rabatu.
Co jest z tym Orange? czy naprawdę nie zależy im na klientach i wszyscy ściemniają?
Moje pytanie brzmi czy jest jakakolwiek możliwość skontaktować się z kimś komu zależy na kliencie? Niech ten dział się nazywa "wesołe krasnoludki", mnie interesuje dostać coś więcej niż w ofercie dla nowych klientów a narazie proponuje mi się 12gb zamiast 40gb które mam obecnie..
Pozdrawiam
Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dział utrzymania klienta - podobno nie istnieje
@Smyszek21 Niestety. Śmiem twierdzić, że 3/4 Orange to firmy zewnętrzne.