- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak rabatu za łączenie usług przy przedłużaniu umowy na stronie Mój Orange
Witam,
posiadam 4 abonamenty na telefony.komórkowe oraz telefon stacjonarny. Chcę przedłużyć umowę na tel komórkowy lecz robiąc to przez stronę internetową ,,Mój Orange,, nigdzie nie pokazuje mi się informacja o rabacie 20zł za łączenie usług.
Mam spełnione warunki do tego jak wyżej wspomniałem (4 komórki+stacjonarny) i na nr głównym nie mam takiego rabatu zgodnie z nowym regulaminem:
,,4. W drugim przypadku rabatu udzielimy na opłatach abonamentowych za Plany Mobilne i Plany Komórkowe rozliczane na tym samym Koncie abonenckim. Wyjątkiem będzie zawsze jeden Plan Mobilny lub Plan Komórkowy z numerem telefonu, z którego korzystają Państwo najdłużej w naszej Sieci, także w ramach oferty na kartę. Na opłacie abonamentowej za ten Plan nie będziemy udzielać rabatu.,,
Czy zostanie On mimo to naliczony gdy umowa wejdzie w życie czy lepiej zadzwonić do konsultanta(chodź nie chce mi się wysłuchiwać tych wszystkich zgód itd).
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak rabatu za łączenie usług przy przedłużaniu umowy na stronie Mój Orange
@BaksiczekCześć. 17 czerwca 2019 rabat za łączenie usług z telefonem stacjonarnym został wycofany. Zasady w obecnym regulaminie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak rabatu za łączenie usług przy przedłużaniu umowy na stronie Mój Orange
@Baksiczek lepiej zadzwonić do BOK: 510 100 100 lub napisać na czacie:
https://www.orange.pl/view/kontakt
w tej sprawie.
Ostatnio było sporo zmian w ofertach Orange i rabaty również zostały pozmieniane lub zlikwidowane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak rabatu za łączenie usług przy przedłużaniu umowy na stronie Mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak rabatu za łączenie usług przy przedłużaniu umowy na stronie Mój Orange
Jeden numer mam z pełną kwotą bo niedawno przedłużałem. Tylko głównie chodzi mi o to, że przedłużając przez stronę nie wyskakuje ten rabat 20zł a wiem, że jest. I pytanie czy On będzie po wejściu w życie umowy mimo tego, że go nie widać przy przedłużaniu? Może po prostu tak działa/jest skonstruowany system na stronie, że go nie uwzględnia a po podpisaniu umowy itd z automatu go naliczy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak rabatu za łączenie usług przy przedłużaniu umowy na stronie Mój Orange
@Baksiczekw chwili obecnej rabat za łączenie usług jest dostępny 2 dwóch przypadkach:
- z Orange Love
- z abonamentami komórkowi
W Twoim przypadku. Rabaty będą naliczane do momentu zmiany oferty(podejrzewam, że masz plany komórkowe) na plan mobilny.